تور روسیه: اعزام 13 کاراته کا به لیگ جهانی مسکو

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی در سال 2021 طی روزهای طی روزهای 9 تا 11 مهرماه به میزبانی روسیه در سالن زسکا شهر مسکو برگزار خواهد شد. تیم ملی کاراته مردان ایران با 13 کاراته کا در این رقابتها حضور پیدا می نماید تا با توجه به ثبت نام شش کاراته کای تیم ملی بانوان، جمع کاراته کاهای ایران به عدد 19 برسد.

تور روسیه: اعزام 13 کاراته کا به لیگ جهانی مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر همین اساس مجید حسن نیا، علی مسکین، امیررضا میرزایی، سید علی کریمی، امیر مهدیزاده، علی اصغر آسیابری، کیوان بابان، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، صادق سنچولی و مهدی عاشوری نفراتی هستند که در این رقابتها به روی تاتامی خواهند رفت.

پیش از این و در بخش بانوان نام سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، ریتا علیپور، مبینا حیدری و زهرا یاوری برای حضور در ای نم مسابقات ثبت شده است.

در فاصله یک روز به سرانجام رسمی ثبت نام رقابتهای کاراته وان روسیه، 367 کاراته کا از 51 کشور نام خود را وارد فهرست این رقابتها نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1654

به "تور روسیه: اعزام 13 کاراته کا به لیگ جهانی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: اعزام 13 کاراته کا به لیگ جهانی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید