اختصاص رایگان منزل مسکونی یک خیّر برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی در محلات

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یک خیّر محلاتی، خانه مسکونی خود را به صورت رایگان به منظور راه اندازی کارگاه فراوری و فروش صنایع دستی اختصاص داد.

اختصاص رایگان منزل مسکونی یک خیّر برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی در محلات

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، قاسم کاظمی معاون صنایع دستی این اداره کل، عصر یکشنبه 4 اسفند در بازدیدی که از این منزل مسکونی داشت، با اعلام این خبر گفت: شهرستان محلات یکی از شهرهای مقصد گردشگری است و از جمله شهرهای فعال در فراوریات هنرهای سنتی و صنایع دستی و به ویژه در رشته های آثار چوبی و دستبافت های سنتی است

او اضافه کرد: شهرستان محلات به ویژه در سفالگری نیز قدمت طولانی دارد و از آنجایی که ساختمان اهدایی در موقعیت مناسبی از نظر مکان داراست و در نزدیکی گلخانه های محلات واقع شده، قابلیت فراوریات بالا در این فضا وجود دارد و می تواند با فراوری و فروش بالا مکان مناسبی برای حمایت، فراوری و اشتغال داشته باشد.

کاظمی اضافه کرد: مقدمات صدور پروانه بهره برداری این کارگاه از سوی این ادارهکل و اخذ مجوزهای لازم از اصناف و اماکن در دست اقدام نهاده شد .

او با بیان اینکه راهاندازی این کارگاه به منظور کارگاه فراوریی و فروشگاه است اضافه کرد: صنایع دستی در ایجاد اشتغال زایی، فراوری سرمایه و معرفی منطقه تاثیر بسیاری داشته و این ادارهکل از راه اندازی کارگاه ها و احیا رشته های فراموش شده صنایع دستی در استان مرکزی حمایت می نماید.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: با راه اندازی این کارگاه برای 22 نفر ایجاد خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 639

به "اختصاص رایگان منزل مسکونی یک خیّر برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی در محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص رایگان منزل مسکونی یک خیّر برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی در محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید