احتمال تعطیلی مدارس برای فردا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیش بینی ما برای فردا یخبندان است و احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد که تا عصر امروز تصمیم گیری خود را اعلام می کنیم.

احتمال تعطیلی مدارس برای فردا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا applyabroad هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت اطلاع داد و گفت: پیش بینی ما این است که فردا یخبندان است و بر این اساس احتمال تعطیلی وجود دارد که تا عصر امروز در این خصوص تصمیم گیری می گردد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در مورد گلایه بعضی مردم از تعطیلی دیرهنگام مدارس اظهار کرد: ما از ساعت 5:45 دقیقه خبر تعطیلی مدارس را اطلاع رسانی کردیم و خانواده ها قبل از حرکت به سمت مدرسه در چنین روز هایی حتماً خبرگزاری های رسمی و شبکه های رسانه ملی را ببینند تا در جریان تعطیلی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: از چند ساعت قبل از آغاز مدارس خبر تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف به خبرگزاری ها و رسانه ملی اعلام شد، اما بعضی خانواده ها به این منابع مراجعه نکردند و با فرزندانشان به مدرسه رفته بودند.

ثقفی در مورد تعطیلی فردای مدارس گفت: پیش بینی ما این است که فردا یخبندان است و قطعاً دانش آموزان با مشکلاتی در رفت وآمد به مدرسه روبرو می شوند و احتمال تعطیلی وجود دارد که در این خصوص تصمیم گیری نموده و تا عصر اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 627

به "احتمال تعطیلی مدارس برای فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی مدارس برای فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید