تور دهلی: آیفون هندی در راه است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اپل انتهای شهریور سال جاری از سری آیفون 13 پرده برداشت و حالا پس از گذشت چند ماه آماده است تا فراوری مدل های مختلف این خانواده را در کشور هند آغاز کند. در حال حاضر، فاکسکان فراوری آزمایشی این پرچمدار را در یکی از کارخانه های خود در استان تامیل نادو آغاز نموده است.

تور دهلی: آیفون هندی در راه است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش دیجیاتو، فاکسکان به عنوان بزرگ ترین فراوریکننده اپل، از شروع فرآیند فراوری آزمایشی آیفون 13 در شهر چنای در هند خبر داده است. نکته جالب این جاست که اپل فعلا نمی خواهد مدل های پرو و پرو مکس را در بازار هند معرفی کند. این شرکت فعلا برنامه فراوری آیفون 13 در بازار هند را دنبال می نماید، چون این گوشی پرفروش ترین مدل پرچمدار اپل در این کشور است.

اگر همه چیز مطابق برنامه های اپل پیش برود، فراوری رسمی آیفون 13 برای تامین احتیاج بازار داخلی و بازار های بین المللی از ماه فوریه سال 2023 شروع خواهد شد. کوپرتینویی ها برای فراهم سازی شرایط فراوری آیفون تازه در خاک هند هماهنگی های لازم برای تامین قطعات نیمه رسانا را انجام داده اند تا در بازاری که با کمبود تراشه روبه رو است، مشکل چندانی برای دریافت قطعات نداشته باشند.

آیفون 13 در خاک هند با همان سطح کیفی فراوری می گردد؟

معمولا حدود 20 تا 30 درصد از فراوریات آیفون در خاک هند به سایر کشور ها صادر می گردد. اگر این قاعده برای آیفون 13 هم حفظ گردد، اپل می تواند عرضه تازهترین پرچمدار خود را افزایش دهد. البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم کیفیت فراوریات نسل تازه آیفون در هند به میزان کافی بالا خواهد بود یا خیر.

کوپرتینویی ها در حال حاضر آیفون 11 و آیفون 12 را در کارخانه فاکسکان در تامیل نادو می سازند، ولی آیفون SE در کارخانه ویستران در شهر بنگالورو فراوری می گردد. بر اساس تخمین ها، حدود 70 درصد از گوشی هایی که از اپل در هند به فروش می رسد، حاصل فراوریات داخلی در خاک خود این کشور است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1797

به "تور دهلی: آیفون هندی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: آیفون هندی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید