آمازون هم وارد رقابت در زمینه هوش مصنوعی شد
به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، با ارائه این فناوری ها شرکت های فناوری مختلف می توانند چت بات برای مصاحبه با کاربران با یاری هوش مصنوعی راه اندازی نمایند یا طراحی و عرضه تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را ممکن نمایند.
پیش از این مایکروسافت و گوگل هم خدمات هوش مصنوعی را به چت بات های خود افزوده بودند تا محصولاتی مانند خدمات جستجوی ارتقا یافته ارائه دهند، اما آمازون با این نوآوری یک بازار تازه برای خدمات هوش مصنوعی طراحی نموده و میخواهد این خدمات را به وسیله بخش رایانش ابری خود به دیگر شرکت ها بفروشد.
آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری یا کلود در دنیا است، این خدمات را با عنوان بدراک ارائه می دهد تا صاحبان مشاغل بتوانند مدل های هوش مصنوعی مورد احتیاج خود را برای تعامل با مشتریانشان طراحی نمایند و داده های مختلف را بدین منظور به کار بگیرند.
منبع: خبرگزاری مهر