آشنایی با سه تلفن بیسیم پرفروش

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اگر به دنبال خرید تلفن بیسیم با کیفیت و با امکانات خوب هستید در این ادامه با ما همراه باشید تا با سه مدل از پرفروش ترین تلفن های بیسیم بازار آشنا شوید.

آشنایی با سه تلفن بیسیم پرفروش

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایده آل گستر، پاناسونیک یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده تلفن است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می نماید. ایران یکی از کشورهایی است که اکثر محصولات برند پاناسونیک را وارد می نماید و سالیان زیادی است که دستگاه های ساخت این کمپانی ژاپنی در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم از جمله کسانی باشید که از محصولات تولیدشده توسط این شرکت استفاده نموده باشید، حتماً با کیفیت ساخت بالای آن آشنا هستید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611

تلفن بیسیم 3611 از مدل های ساده برند پاناسونیک است که از قابلیت های ساده جهت استفاده روزانه پاسخگویی تماس ها در منزل بهره می برد. وجود دکمه Speaker phone در این مدل از قابلیت های مناسب آن است. این قابلیت در مدل های معدودی از تلفن بیسیم وجود دارد. وجود حالت شب از دیگر قابلیت های مهم این گوشی است که شما می توانید از آن جهت ساعات استراحت خود بهره بگیرید. در این حالت تلفن به حالت سایلنت در می آید و آرامش منزل را با زنگ خوردن بر هم نخواهد زد.

شما می توانید از این تلفن به جای ساعت زنگ دار نیز استفاده کنید. وجود آلارم ساعت در این مدل می تواند شما را از خواب بیدار کند یا رویداد خاصی را در زمان مناسب به شما یادآوری کند. این تلفن با ابعاد 32 × 48 × 155 میلی متر بسیار خوش دست است و با وجود وزن سبک 265 گرمی خود در هنگام مکالمه های طولانی مدت دست را اذیت نخواهد کرد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

این مدل یکی از تلفن های بیسیم با قابلیت بالای این برند است. بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 از مهم ترین مزایای آن است که می تواند از اختلال سیگنالی جلوگیری کند و شما هیچ نویزی در هنگام مکالمه نخواهید شنید. علاوه بر این شنود و استراق سمع در این تکنولوژی غیرممکن خواهد بود. قابلیت کاهش صدای محیط از دیگر قابلیت های مهم تلفن بیسیم 6811 است.

شما می توانید حتی در نبود برق هم از این تلفن استفاده کنید. با گذاشتن گوشی بیسیم روی پایه و اشتراک گذاری قدرت باتری با بیس اصلی شما می توانید حتی در صورت قطعی برق هم از مکالمه تلفنی استفاده کنید. امکان مسدود کردن تماس های تلفنی مزاحم و یا تبلیغاتی از دیگر قابلیت های مهم این گوشی بیسیم است. شما می توانید با اضافه کردن تماس های ناخواسته در لیست کال بلاک این مدل گوشی از تماس بعدی این شماره ها جلوگیری کنید.

امکان شفاف سازی صدای مکالمه به وسیله حذف سروصدای محیط در این تلفن وجود دارد که می تواند تجربه مکالمه ای واضح را برای شما به ارمغان آورد. وجود قابلیت ECO MODE می تواند هم برای محیط زیست مناسب باشد و هم اثرات ناشی از نویز بر روی سلامتی را کاهش دهد. با فعال کردن این حالت می توانید میزان سیگنال تولیدشده توسط تلفن را تا حد زیادی کاهش دهید. البته باید توجه داشت در این حالت برد تلفن کاهش می یابد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بیسیم 6821 همان طور که نام نزدیکی به مدل قبلی دارد، قابلیت های کاملاً مشابه و یکسان با مدل 6811 را دارد و تنها تفاوت آن ها وجود منشی تلفنی در این مدل است. قابلیت منشی تلفنی یا پیام گیر اتوماتیک با ظرفیت حافظه 30 دقیقه در این مدل می تواند در صورت عدم پاسخ شما پس از چند بوق پیام تماس گیرندگان را ضبط کند تا بتوانید در فرصت مناسب به آن ها گوش داده و با مخاطبین موردنظر تماس بگیرید.

اگر به دنبال خرید تلفن های اورجینال پاناسونیک همراه با گارانتی معتبر هستید می توانید به سایت شرکت ایده آل گستر به نشانی: Idehal.org مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره تلفنی می توانید با شماره 02181010 تماس حاصل فرمائید. امکان خرید حضوری از فروشگاه این شرکت به آدرس خیابان مطهری خیابان فجر کوچه ماگنولیا پلاک 11 امکان پذیر است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 121

به "آشنایی با سه تلفن بیسیم پرفروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سه تلفن بیسیم پرفروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید