آشنایع با صنایع کانادا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بخش خدمات در کانادا از همه فعالیت های دیگر افراد بیشتری استفاده می کند. در میان سریع ترین مناطق خدماتی , گردشگری وجود دارد. کانادا یکی از مقصدهای برجسته مسافران خارجی به ویژه از ایالات متحده , بریتانیا , ژاپن , فرانسه و آلمان است. مسافران کانادایی و خارجی سالانه چندین میلیارد دلار صرف حمل و نقل , اسکان , غذا , تفریح و سرگرمی می کنند. بیش ترین میزان نیروی کار کانادا به دست آمد. خدمات کسب وکار - به ویژه در برنامه های رایانه ای - به طور قابل توجهی رشد کرده اند.

آشنایع با صنایع کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کار و مالیات حدود یک چهارم نیروی کار کانادا متعلق به اتحادیه های کارگری است که بسیاری از آن ها با اتحادیه ها در ایالات متحده ارتباط دارند. اتحادیه های کانادایی تمایل به تلاش برای برابری با همتایان آمریکایی خود دارند. این امر منجر به تنش های مدیریت کار می شود زیرا سطح بهره وری کانادا به طور کلی کم تر از میزان تولید در ایالات متحده است , که عمدتا ً نتیجه تولید کوچک تر است. کنگره نیروی کار کانادا یک سازمان ملی متشکل از اتحادیه های تجاری مستقل است که حدود دو سوم کل اتحادیه ها را تشکیل می دهد. اتحادیه ملی کارکنان عمومی و عمومی , اتومبیل ملی , هوافضا , حمل و نقل عمومی و اتحادیه کارگران عمومی کانادا از جمله بزرگ ترین گروه های وابسته به اتحادیه اروپا هستند.

در مقایسه با ایالات متحده , نرخ مالیات بر درآمد افراد کانادایی بالاتر است , که در ترکیب با حقوق بالاتر در جنوب مرز , بسیاری از افراد حرفه ای را به دنبال استخدام در ایالات متحده هدایت می کند. در مجموع , درآمده ای مالیاتی حدود یک پنجم تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند. مالیات بر درآمد شخصی عموما ً بین دو پنجم و نیمی از درآمد کل دولت فدرال تشکیل می شود در حالی که مالیات بر درآمد شرکت ها کمی بیش از یک دهم کل درآمد را تولید می کند. سایر مالیات های مهم فدرال عبارتند از: مالیات های مصرفی مختلف , مالیات بر فروش , سوخت , الکل , گمرک و دخانیات) و مالیات و بیمه اجتماعی. استان ها و مناطق از دولت فدرال برای تامین مالی خدمات مختلف , از جمله مراقبت های بهداشتی و آموزش , درآمد دریافت می کنند. دولت فدرال هم چنین"برابرسازی"به دولت های استانی می دهد که به مناطق فقیرتر سوبسید می دهند. دولت های استانی و محلی نیز می توانند برای رفع نیازهایشان مالیات ها را افزایش دهند.

حمل و نقل و ارتباطات راه دور ضروری بود که کانادا سیستم حمل و نقل کارآمد را به دلیل وسعت زیاد , وصله بندی جمعیت و نیاز به جابجایی کالاهای اولیه و تولیدی در مسافت های طولانی به بنادر ساحلی توسعه دهد.

بزرگراه ها و بزرگراه ها بخش های پرجمعیت کانادا به خوبی از طریق بزرگراه ها و جاده ها عبور می کنند , اما مناطق وسیعی از استان های بزرگ تر و مناطقی که پراکنده هستند عملا ً بدون جاده های ارتباطی هستند. دسترسی به شهرک های دور افتاده اغلب توسط جاده هایی که از طریق قطع درختان , خمیر و کاغذ و شرکت های معدنی ساخته می شود , فراهم می شود. زمانی که بزرگراه ترانس - کانادا رسما ً به صورت رسمی افتتاح شد , این امکان وجود داشت که راستا شاهراه 90 مایلی را از نیوفاندلند جان , نیوفاندلند و لابرادور به ویکتوریا , بریتیش کلمبیا هدایت کند. اتصال فری , بزرگراه را در هر دو ساحل گسترش می دهد و پل جزیره پرنس ادوارد را به سرزمین اصلی متصل می کند. شبکه های بزرگراهی در منطقه مرکزی صنعتی متراکم هستند و وسایل نقلیه موتوری در همه جا حضور دارند و بیش از یک نفر برای هر دو ساکن در دسترس هستند. صنعت حمل و نقل پس از جنگ جهانی دوم به طور پیوسته رشد کرد. نگرانی عمومی نسبت به ایمنی بزرگراه ها با تراکم ترافیک تجاری افزایش یافته است.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 655

به "آشنایع با صنایع کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایع با صنایع کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید