پیگیری برای معین تکلیف قانون حذف حریم صنفی در دستور کار است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حاجی پور شامگاه یکشنبه در نشست استاندار مرکزی با روسای اتحادیه ها و اصناف استان مرکزی در اراک، گفت: با برپایی نمایشگاه شب عید بسیاری از مسائل و مسائل حوزه اصناف از لحاظ درآمدی رفع و دسترسی مردم به مایحتاج شب عید آسان می گردد؛ در صورت موافقت اصناف و استانداری این نمایشگاه سال جاری برای شب عید در استان مرکزی برپا خواهد شد.

پیگیری برای معین تکلیف قانون حذف حریم صنفی در دستور کار است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه نمود: با توجه به شرایط اقتصادی مردم با موافقت اصناف و استانداری با هدف رضایتمندی مردم در دسترسی به مایحتاج شب عید و درآمدزایی برای اصناف، موضوع برپایی نمایشگاه در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار می گیرد و در صورت تصویب، کارهای مقدماتی برای عملیاتی شدن این نمایشگاه شروع می گردد. وی اضافه نمود: پس از اعلام موافقت و تصویب، بلافاصه کارهای مقدماتی و عملیاتی نمایشگاه مذکور شروع می گردد تا شب عید کمترین چالش و مشکل برای تامین مایحتاج مردم در شرایط اقتصادی فعلی را ببینیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در مورد موضوع قانون حذف حریم صنفی بیان داشت: در مورد لغو اجرای قانون حذف حریم صنفی قرار شد با وزیر صنعت، معدن و تجارت مکاتبه انجام گردد.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: البته ضروری است این موضوع در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان نیز طرح موضوع و به عنوان مصوبه این شورا به وزیر صنعت، معدن و تجارت منعکس گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه نمود: این موضوع در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان نیز توسط رییس اتاق اصناف استان مرکزی مطرح و قرار شد موضوع در سطح ملی مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 20

به "پیگیری برای معین تکلیف قانون حذف حریم صنفی در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برای معین تکلیف قانون حذف حریم صنفی در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید