پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران احداث شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، محمد خردمند ظهر سه شنبه با اعلام خبر احداث پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری گفت: احداث ایستگاه تاکسی و اتوبوس در مجاورت مترو قائم (عج) نقش مهمی در خدمات رسانی به ساکنان محله های سوهانک، شهرک های محلاتی، قائم(عج)، لاله، پردیس و دانشجویان مجتمع دانشگاهی ولایت دارد.

پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران احداث شد

وی گفت: این پایانه به متراژ یک هزار و 900 متر مربع با برآورد هزینه ایی بالغ بر 450 میلیون تومان طراحی، اجرا و به بهره برداری رسید.

خردمند توضیح داد : افزایش تعداد ناوگان حمل و نقلی با هدف اشتغال اتوبوسرانان و تاکسیرانان با راه اندازی ایستگاه های تاکسی متروی قائم(عج)، مینی سیتی، شهرک لاله و... به مجتمع دانشگاهی ولایت و ایستگاههای اتوبوس شهرک پردیس- قائم(عج)، شهرک قائم(عج) - پایانه تجریش و سوهانک - سه راه ضرابخانه از اقدامات اجرایی در این محدوده بوده است.

وی اضافه کرد: به جهت راهنمایی مراجعین به مجتمع دانشگاهی مذکور تعدادی تابلوی راهنمایی مسیر نیز طراحی وهمچنین به سبب جلوگیری از تداخل حرکتی، دوربرگردان خیابان شهید سوهانی مقابل درب شرقی مجتمع مسدود و پارکینگ ضلع جنوبی مجتمع ساماندهی و در خصوص ایجاد دسترسی از خیابان سوهانی به آن هماهنگی های اولیه انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران بیان داشت: پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران با هدف ساماندهی، بهسازی و ارایه خدمات رسانی بهینه به شهروندان و دانشجویان مجتمع دانشگاهی ولایت ، در ضلع شمالی مترو قائم (عج) احداث شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 13

به "پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران احداث شد" امتیاز دهید

7 کاربر به "پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران احداث شد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید