پاسخ مختصر و معنادار جوردی آلبا به سؤالی درباره مقایسه مسی و وینیسیوس

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، دفاع چپ تیم فوتبال بارسلونا به سؤال یک خبرنگار درباره مقایسه هم تیمی آرژانتینی او و مهاجم برزیلی رئال مادرید پاسخی مختصر و مفید داد.

پاسخ مختصر و معنادار جوردی آلبا به سؤالی درباره مقایسه مسی و وینیسیوس

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (یکشنبه) به دنبال پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در خانه مقابل ایبار، خبرنگار برنامه شماره 10 بارسلونا، در میکسد زون استادیوم نوکمپ از جوردی آلبا سؤالی درباره مسی و مقایسه او با وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید پرسید.

برخلاف سؤالات آشنا و همیشگی خبرنگاران درباره مقایسه مسی و کریستیانو رونالدو، مقایسه شدن ستاره آرژانتینی 31 ساله کاتالان ها با بازیکن 18 ساله رئال - کسی که اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا را تجربه می نماید - برای آلبا آنقدر تعجب آور بود که ابتدا چند ثانیه مکث کرد و بعد خطاب به خبرنگان مقابلش گفت:شب بخیر!.

وینیسوس که از زمان اخراج خولن لوپتگی فرصت بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید را به دست آورده، تا کنون 8 بازی در لالیگا برای این تیم انجام داده و یک گل زده است. این در حالیست که مسی در 17 بازی اش در این فصل لالیگا 17 گل زده و شب گذشته هم مجموع گل هایش در لالیگا را به 400 رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 42

به "پاسخ مختصر و معنادار جوردی آلبا به سؤالی درباره مقایسه مسی و وینیسیوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مختصر و معنادار جوردی آلبا به سؤالی درباره مقایسه مسی و وینیسیوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید