طباطبایی: اگر به جای یک تیم خوب، ساختارسازی می کردیم اینگونه به ژاپن نمی باختیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هادی طباطبایی کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شکست تیم ملی برابر ژاپن گفت: اگر به جای تشکیل یک تیم خوب به دنبال ساختارسازی بودیم این اتفاق رخ نمی داد.

طباطبایی: اگر به جای یک تیم خوب، ساختارسازی می کردیم اینگونه به ژاپن نمی باختیم

هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شکست سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت های آسیا, گفت: تیم ما در عین شایستگی و در کمال ناباوری از مسابقات حذف شد. تیم ملی ایران منسجم ترین تیم مسابقات بود اما در این بازی به یک باره از هم پاشید و دچار بی نظمی شد و با یک اشتباه کاملاً ساختارش بهم ریخت.

وی گفت: بعد از گل اولی که دریافت کردیم, تیم با عدم تمرکز روبه رو و باعث شد گل های دوم و سوم را نیز دریافت کنیم وگرنه ژاپن کار خاصی نکرد و ما به خوبی قبل از دریافت گل بازیکنان آنها را مهار کردیم و موقعیت های گل کمی به آنها دادیم اما همانطور که گفتم یک اشتباه باعث شد توازن تیم ما بهم بخورد.

این کارشناس فوتبال مطرح کرد: همواره در بازی های قبل از اشتباهات حریفان استفاده می کردیم و به گل می رسیدیم اما در بازی مقابل ژاپن برعکس شده بود و این ژاپنی ها بودند که از اشتباهات ما استفاده کردند.

طباطبایی راجع به آینده کارلوس کی روش در فوتبال ایران, گفت: نمی دانم فدراسیون در این باره چه برنامه ای دارد و این موضوع یک مقدار مبهم است. فضای فوتبالی کشور طوری است که عده ای موافق کی روش و عده ای مخالفش هستند اما باید جمع بندی گردد که چه تصمیمی به نفع فوتبال ما است. کی روش برای فوتبال ما مثبت بوده و یاری زیادی به ما نموده؛ ما در مدت حضور او فقط توانستیم یک تیم فوتبال خوب بسازیم اما فوتبال ما باید به دنبال ساختار برود.

وی اضافه کرد: اگر در فوتبال مان فقط یک تیم خوب درست کنیم, این می گردد که مقابل تیمی مثل ژاپن, شکست می خورد و حذف می گردد اما اگر ما به جای تشکیل یک تیم خوب به دنبال ساختارسازی بودیم این اتفاق رخ نمی داد. ژاپن بعد از جام جهانی 9 بازیکنش را کنار می گذارد و 9 بازیکن جدید به تیم اضافه می نماید, این معین است که آنها برای فوتبال شان پلن و برنامه دارند اما ما فقط یک تیم خوب داریم! باید در کنار یک تیم خوب یک ساختار خوب هم باشد که دیگر فوتبال ایران متکی به فرد نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 52

به "طباطبایی: اگر به جای یک تیم خوب، ساختارسازی می کردیم اینگونه به ژاپن نمی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: اگر به جای یک تیم خوب، ساختارسازی می کردیم اینگونه به ژاپن نمی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید