رفعتی: آخرین شرایط برای استفاده از VAR آنالیز شد، مسئولان استقلال علیرغم دعوت در جلسه حضور نداشتند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پس از جلسه با مسئولان صداوسیما و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت که آخرین شرایط برای استفاده از VAR آنالیز شد.

رفعتی: آخرین شرایط برای استفاده از VAR آنالیز شد، مسئولان استقلال علیرغم دعوت در جلسه حضور نداشتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست آنالیز راه اندازی سامانه VAR در استادیوم آزادی صبح امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان صداوسیما در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری این نشست گفت: صبح امروز به دعوت فدراسیون فوتبال در دفتر سرپرست دبیرکلی میزبان نمایندگان محترم صداوسیما و همچنین باشگاه پرسپولیس و دو شرکت داوطلب جهت اجرای VAR بودیم تا آخرین شرایط و موضوعات مرتبط با اجرای این سامانه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

رفعتی اضافه نمود: علیرغم دعوت از باشگاه استقلال متأسفانه نماینده ای از این باشگاه در جلسه حضور نداشت. با این وجود آخرین شرایط، موضوعات مرتبط و راهکارها در این جلسه مورد ارزیابی نهاده شد. جا دارد از مسئولان محترم صداوسیما تشکر کنیم که در این خصوص قول همکاری همه جانبه دادند. همچنین مقرر شد آخرین نرم افزارها و سایر ملزومات اجرای سامانه به اطلاع بخش های مربوطه برسد و در مرحله نخست به صورت آفلاین سامانه VAR در استادیوم آزادی مورد آزمایش قرار گیرد. همچنین با توجه به حساسیت موضوع و بنا بر تصمیمی که در جلسه اتخاذ شد هرگونه اطلاع رسانی و اظهار نظر در مورد اجرای سامانه VAR به وسیله اینجانب صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 64

به "رفعتی: آخرین شرایط برای استفاده از VAR آنالیز شد، مسئولان استقلال علیرغم دعوت در جلسه حضور نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفعتی: آخرین شرایط برای استفاده از VAR آنالیز شد، مسئولان استقلال علیرغم دعوت در جلسه حضور نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید