یوبی سافت ساخت چهار بازی را لغو نموده است؛ از گوست ریکان تا اسپلینتر سل

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، دقیقاً در همان روزی که اعلام شد عرضه بازی آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) با تأخیر روبرو خواهد شد، یوبی سافت ساخت 4 بازی دیگر را منحل کرد. از موارد منحل شده می توان به نسخه واقعیت مجازی بازی اسپلینتر سل (Splinter Cell VR) و گوست ریکان: فرانتلاین (Ghost Recon: Frontline) اشاره نمود. دو عنوان دیگر نام برده نشدند و یوبی سافت نیز در این مورد صحبت خاصی نکرد.

یوبی سافت ساخت چهار بازی را لغو نموده است؛ از گوست ریکان تا اسپلینتر سل

نسخه واقعیت مجازی اسپلینتر سل منحل شد. با اینحال ساخت بازسازی این مجموعه همچنان ادامه دارد. بحث اصلی منحل شدن فرانتلاین است. این بازی قرار بود یک عنوان بتل رویال و رایگان باشد. این که دو عنوان دیگر چه بودند هنوز تعیین نیست. با اینحال یوبیسافت اطلاعات زیادی از آن ها منتشر نکرد.

هنوز علت منحل شدن این عناوین اعلام نشده است. یوبیسافت امکان دارد به هر علتی حتی عدم همکاری کارکنان نیز یک پروژه را کنسل کند. بحث اینجاست که ساخت یک بازی کار دشواری است. پس امکان دارد در هر لحظه عرضه یک بازی به طور کامل منحل گردد. بلیزارد (Blizzard) حدود 50 درصد از پروژه های خود را قبل از عرضه منحل می نماید.

با وجود کنسل شدن این 4 پروژه یوبیسافت همچنان موارد زیادی برای کار دارد. بازی ماریو + ربیدز (Mario + Rabbids) و جمجمه و استخوان ها (Skull and Bones) هر دو عناوین بزرگی هستند. مخصوصاً جمجمه و استخوان ها که یکی از عناوین به شدت مورد انتظار است.

یوبیسافت میخواهد در پاییز سال جاری آینده مجموعه اساسینز کرید (Assassins Creed) را تعیین کند. اینطور که به نظر می رسد قرار است یک عنوان نو از این مجموعه معرفی گردد. حال امکان دارد که منحل شدن این پروژه ها به بهبود کیفیت عناوین دیگر یاری کند. به علت اینکه شرکت یوبیسافت تمرکز بیشتری روی آن ها خواهد داشت.

شرکت یوبیسافت سابقه زیادی در دنیای بازی های ویدئویی دارد. هرچند عناوین اخیر این شرکت کیفیت بالایی نداشتند ولی به هرحال یکی از برترین بازی سازان موجود است. حال باید دید که عناوین بعدی این شرکت چگونه عمل خواهند کرد.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1967

به "یوبی سافت ساخت چهار بازی را لغو نموده است؛ از گوست ریکان تا اسپلینتر سل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت ساخت چهار بازی را لغو نموده است؛ از گوست ریکان تا اسپلینتر سل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید