گروه جهادی امام حسنی ها با پویش مادر قهرمان من، مادر ان سرپرست خانواده را تکریم می کند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مسئول جمعیت امام حسنی ها گفت: یکی از برنامه های شاخص ما که در طول سال انجام می شود، پویش مادر قهرمان من است که هدف آن تکریم و تقدیر از مادران سرپرست خانواده های بی بضاعت است.

گروه جهادی امام حسنی ها با پویش مادر قهرمان من، مادر ان سرپرست خانواده را تکریم می کند

مصطفی عباسی، مسئول گروه جهادی امام حسنی ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت های این گروه جهادی گفت: گروه جهادی یا جمعیت امام حسنی ها متشکل از گروه های جهادی متفاوت و عناصر فعال در حوزه محرومیت زدایی و جهادی است و حدود 30 تا گروه جهادی، خیریه، هیئت، خیریه خانوادگی، معلمی که در منطقه کار می کند و افرادی که در حوزه مسائل جهادی و محرومیت زدایی فعال هستند و اقدامات مختلفی در این باره دارند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این گروه های جهادی این بود که یک میز مشترکی را جهت هم افزایی این گروه ها با همدیگر ایجاد کنیم. از ظرفیت های همدیگر برای اقدامات خودشان استفاده کنند و حالا این ظرفیت ها هم یک جایی تجربی، یک جایی مادی و یک جایی ارتباطی است.

مسئول جمعیت امام حسنی ها گفت: یکی از برنامه های شاخص ما که در طول سال انجام می شود پویش مادر قهرمان من است که هدف آن تکریم و تقدیر از مادران سرپرست خانواده های بی بضاعت است که در چندین استان تهران، لرستان، قم، قزوین، فارس، البرز، مادران توسط گروه شناسایی می شوند.

عباسی اضافه کرد: از برنامه دیگری که به صورت جمعی توسط این گروه انجام می شود برنامه عید غدیراست که با مخاطب کودک و نوجوان برگزار می شود و همه گروه هایی که با همدیگر ارتباط داریم. گروه ها غالبا یا در مناطق مختلف کار می کنند یا با خانواده های بی بضاعت و مخاطب کودک زیاد دارند. ما سعی کردیم در غدیر مخاطب را کودک بگذاریم و یک پک هدیه به همراه یک پیوست که می تواند بسته ارزاق باشد تقدیم خانواده ها می کنیم یا آن هایی که در منطقه های مختلف حاشیه شهر برنامه اجرا می کنند.

وی شرح داد: امروز در آستانه ده سالگی گروه جهادی امام حسنی ها هستیم و شناسایی شبکه سازی گروه هایی که همراه هم هستند و جمع برایشان مهم است برای ما اولویت دارد علاوه بر اینکه می خواهیم ظرفیت مان را به اشتراک بگذاریم می خواهیم از ظرفیت دیگران هم استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 776

به "گروه جهادی امام حسنی ها با پویش مادر قهرمان من، مادر ان سرپرست خانواده را تکریم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه جهادی امام حسنی ها با پویش مادر قهرمان من، مادر ان سرپرست خانواده را تکریم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید