کونتادور قهرمان جیرودایتالیا شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: رکابزن اسپانیایی تیم تینکوف ساکسو عنوان قهرمانی رقابت های دوچرخه سوار تور ایتالیا را به خود اختصاص داد.

کونتادور قهرمان جیرودایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو کونتادور برای دومین بار در دوران حضور حرفه ای خود در رقابت های دوچرخه سواری، فاتح تورایتالیا موسوم به جیرودایتالیا، اولین تورنمنت از سه تورنمنت مهم فصل شد.

کونتادور که پیش از این در سال 2008 فاتح جیرودایتالیا شده بود، در مجموع با ثبت زمان 88 ساعت و 22 دقیقه و 25 ثانیه و یک دقیقه و 53 ثانیه اختلاف نسبت به نفر دوم قهرمان این رقابت ها شد.

کونتادور با قهرمانی در رقابت های جیرودایتالیای سال 2015 همچنین هفتمین قهرمانی اش در مهمترین تورنمنت های دوچرخه سواری دنیا (جیرود، توردوفرانس و ووئلتای اسپانیا) را کسب کرد. وی پیش از این دو بار در سال های 2007 و 2009 قهرمان توردوفرانس و سه بار در سال های 2008، 2012 و 2014 فاتح ووئلتای اسپانیا شده بود. او اکنون در جدول دارندگان بیشترین تعداد قهرمانی در تورنمنت های مهم دوچرخه سواری در کنار میگل ایندوریان اسپانیایی و فائوستو کوپی ایتالیایی در رده چهارم واقع شده است.

در رقابت های جیرودایتالیای امسال پس از رکابزن اسپانیایی تیم تینکوف ساکسو، فابیو آرو، دوچرخه سوار تیم ایتالیایی تیم آستانا با یک دقیقه و 53 ثانیه اختلاف دوم شد و میکل لاندا رکابزن اسپانیایی تیم آستانا با سه دقیقه و پنج ثانیه اختلاف نسبت به کونتادور سوم شد.

کونتادور 32 ساله در صورتی که دومین تورنمنت مهم دوچرخه سواری امسال، توردوفرانس را هم فتح کند، اولین دوچرخه سوار از سال 1998 خواهد شد که در یک سال قهرمان جیرودایتالیا و توردوفرانس می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 381

به "کونتادور قهرمان جیرودایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونتادور قهرمان جیرودایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید