پیروزی پرسپولیس برابر نفت در یک نیمه سرد، یک محروم برای دربی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته هجدهم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز تیم فوتبال صنعت نفت در استادیوم تختی آبادان میزبان تیم پرسپولیس بود که نیمه اول این ملاقات با فزونی یک بر صفر شاگردان گل محمدی به انتها رسید. احمد نورالهی 32 برای پرسپولیس گل زد.

پیروزی پرسپولیس برابر نفت در یک نیمه سرد، یک محروم برای دربی

سرخپوشان تهرانی که عنوان صدرنشینی رقابت های لیگ برتر را با خود یدک می کشند برای حفظ این موقعیت به دنبال دریافت سه امتیاز از تیم خوب صنعت نفت بودند که طی روزهای گذشته با احتمال جدایی سرمربی خود روبرو بود.

با این حال دو تیم در 30 دقیقه ابتدایی بازی نمایش خوبی نداشتند و فوتبال سر و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند که موقعیت خطرناکی را شاهد نبودیم. در ادامه اما شرایط کمی متفاوت شد و در دقیقه 32 یخ بازی آب شد.

در این دقیقه احمد نورالهی پشت ضربه ایستگاهی نهاده شد که از خطای مدافعان صنعت نفت روی علی علیپور به دست آمده بود. این ضربه را بازیکن شماره 8 پرسپولیس به گل رجحان تیمش تبدیل کرد.

خوشحالی پرسپولیسی ها اما چند دقیقه بعد با یک اتفاق ناخوشایند تحت تاثیر نهاده شد و شجاع خلیل زاده در دقیقه 36 با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد و ملاقات روز پنجشنبه هفته جاری برابر استقلال تهران را از دست داد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول شاگردان یحیی گل محمدی به دنبال حفظ نتیجه بودند و برای رسیدن به خواسته خود به حفظ توپ پرداختند. البته این تیم در دقیقه 45 توسط علی علیپور صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه شد که ضربه آرام این بازیکن با بی دقتی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 662

به "پیروزی پرسپولیس برابر نفت در یک نیمه سرد، یک محروم برای دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس برابر نفت در یک نیمه سرد، یک محروم برای دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید