پرداخت14میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای نانو برای مقابله باکرونا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدعلی بحرینی درباره اقدامات صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو گفت: ما از ماه ها پیش در زمینه تولید ماسک، یک قرارداد مشارکتی با شرکتی دانش بنیان برای تولید ماسک های N95 و N99 برای کادر درمانی منعقد کردیم که در این راستا در حدود 1.5 میلیون ماسک برای کادر درمانی شهر قم، تهیه و هشت میلیون ماسک را نیز در اختیار هیأت امنای ارزی قرار دادیم.

پرداخت14میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای نانو برای مقابله باکرونا

وی اضافه نمود: بعد از فراخوان صندوق نوآوری و شکوفایی و دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناور در تهیه و تولید اقلام و محصولات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قصد داریم این قرارداد مشارکتی با شرکت نانو مقیاس را به وام تسهیلات کرونایی که از سوی صندوق نوآوری تخصیص داده می شود، تبدیل کنیم.

بحرینی شرح داد: ما همچنین غیر از تولید ماسک، یک قرارداد مشارکتی دیگر با شرکت نانو مقیاس در زمینه تولید 12 دستگاه الکترواسپینینگ که قابلیت ماسک را افزایش می دهد منعقد کرده ایم که تا به امروز پنج میلیارد تومان نیز به آنها داده ایم.

وی ادامه داد: اما امیدواریم این مبلغ را نیز بتوانیم در قالب تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری تأمین کنیم؛ به عبارتی همچون مسئله تولید ماسک، دیگر قرارداد مشارکت با آنها نداشته باشیم و در واقع به آنها تسهیلات صندوق نوآوری را اعطا کنیم.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو یادآور شد: غیر از این هم، چندین شرکت برای دریافت تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام آمادگی کرده اند که در مجموع 14.5 میلیارد تومان به این شرکت ها تسهیلات اعطا کردیم که مبلغ 14 میلیارد تومان آن را صندوق نوآوری تأمین کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 796

به "پرداخت14میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای نانو برای مقابله باکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت14میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای نانو برای مقابله باکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید