خاتمه کار خطیبی در اراک، رسول به خانه بازگشت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران/مرکزی رسول خطیبی با جدایی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.

خاتمه کار خطیبی در اراک، رسول به خانه بازگشت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اراک پس از 18 سال انتظار، در فصل گذشته با راهنمایی رسول خطیبی توانست تیم فوتبال آلومینیوم را به لیگ برتر بفرستد و این مربی توانست در اولین فصل حضور در لیگ برتر با آلومینیوم به عنوان پدیده لیگ خود را معرفی نموده و در خاتمه نیم فصل به عنوان ششم لیگ برتر دست یابد.

در حالی که اراکی ها امیدوار بودند در نیم فصل دوم تیم شان فرایند موفقیت های خود را تداوم بخشد، به یکباره رسول خطیبی از انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اطلاع داد.

تراکتورسازان که در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی کسب ننموده و در مکان دور از انتظار هفتم جای گرفتند، پس از چند هفته حضور بدون سرمربی در مسابقات، پایان رسول خطیبی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند تا این مربی برای بار دوم راهنمایی این تیم تبریزی را بر عهده گیرد.

حال باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه آلومینیوم اراک در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز نیم فصل دوم، چه تصمیمی برای راهنمایی این تیم خواهند گرفت.

رسول خطیبی در پستی اینستاگرامی ضمن تقدیر از طرفداران و مردم اراک، از جدایی خود در فضایی محبت آمیز اطلاع داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1353

به "خاتمه کار خطیبی در اراک، رسول به خانه بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار خطیبی در اراک، رسول به خانه بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید