وزارت علوم از برنامه انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش حمایت می کند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: این اداره کل از تمام برنامه های مدون انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش در دانشگاه ها حمایت می کند.

وزارت علوم از برنامه انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش حمایت می کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده گفت: این اداره کل از تمام برنامه های مدون انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش در دانشگاه ها حمایت می کند و برای تفویض هرگونه اختیارات و تهیه امکانات لازم برای این انجمن ها آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت مالی دراین زمینه نداریم اضافه نمود: در حال حاضر 400 سالن ورزش در دانشگاه ها وجود دارد، ظرفیت ها و امکانات لازم برای ایجاد رشته های ورزشی جدید و برگزاری عملی واحد های تخصصی در دانشگاه ها وجود دارد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: از انجمن های ورزشی انتظار می رود استراتژی توسعه ورزش در دانشگاه محل فعالیت خود را تدوین کنند.

در ادامه محمد پورکیانی، گفت: در دوره مدیریت جدید اداره کل تربیت بدنی و با حمایت های آقای علیزاده، توجه به انجمن های ورزشی بیشتر شده است.

مسئول دفتر مشترک انجمن های ورزشی با تاکید بر نقش مهم انجمن های ورزشی در برنامه های جاری ورزش در دانشگاه ها گفت: در راستای تقویت نقش انجمن های ورزشی در برگزاری مسابقات منطقه ای و ملی دانشجویی، به روز بودن اطلاعات دبیران انجمن ها و داوران از جدیدترین آیین نامه ها و قوانین مسابقات ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 413

به "وزارت علوم از برنامه انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم از برنامه انجمن های ورزشی برای توسعه ورزش حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید