واکنش کارگردان مطرب به خبر توقیف احتمالی فیلم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مصطفی کیایی نسبت به برخی خبرها در مورد احتمال توقیف فیلم مطرب و نیز دلیل تعویق یک هفته ای فیلم واکنش نشان داد.

واکنش کارگردان مطرب به خبر توقیف احتمالی فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی مطرب تازه ترین فیلم مصطفی کیایی و در ژانر کمدی است که قرار بود از چهارشنبه هفته جاری، اکران عمومی خود را آغاز کند. با این حال خبر توقف یکباره پیش فروش بلیط فیلم و اعلام خبر تعویق یک هفته ای آن توسط فیلمیران که پخش کننده آن است، باعث شد تا خبر توقیف احتمالی مطرب نیز قوت بگیرد.

با این حال مصطفی کیایی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت؛ هیچ بحثی از توقیف فیلم در میان نیست. چنین اعلام و خبری هم از طرف وزارت ارشاد و خصوصا دادستانی به ما اعلام نشده است؛ بنابراین این حواشی یک اشتباه رسانه ای است.

وی افزود: سامانه پیش فروش فیلم های سینمایی، چون خبر توقف چندروزه پیش فروش فیلم و توقیف خانه پدری را همزمان با هم منتشر کرده؛ باعث این تعبیر نادرست شده است.

کیایی همچنین با بیان اینکه ما فقط یک هفته فیلم را دیرتر اکران می کنیم، گفت: من به احترام هفته پایانی ماه صفر برای اکران این هفته فیلم تلاشی نکردم. در عین اینکه واقعا نسخه اصلی فیلم با چند مشکل جزئی فنی روبرو شده است که ما را مجبور کرد که یک هفته دیرتر مطرب را روی پرده ببریم.

کارگردان مطرب با تاکید بر اینکه هیچ خبری مبنی بر توقیف فیلمش رسمیت ندارد، خبر داد؛ از چهارشنبه هفته آینده قطعا اکرانمان را آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است فیلم مطرب در ادامه آثار قبلی مصطفی کیایی یک فیلم کمدی و اجتماعی است که بازیگران متعددی از آن اعم از پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی به عنوان بازیگر جلوی دوربین آن رفته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 429

به "واکنش کارگردان مطرب به خبر توقیف احتمالی فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کارگردان مطرب به خبر توقیف احتمالی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید