هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا مسکو، اقامتگاهی لوکسی در چند قدمی میدان سرخ مسکو

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، این هتل یکی از بهترین و باعظمت ترین هتل های شهر به حساب می آید و با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی بی شمارش نوید اقامتی خاطره انگیز و پر از آرامش را به مهمانان خود می دهد. اگر بلیط هواپیما مسکو را خریده اید به فکر اقامت در هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya باشید تا با خدمات و امکاناتی در سطح کلاس جهانی میزبانی شوید و شبی را در هتلی کاخ مانند به سر کنید. اگر به همراه حیوان خانگی تان سفر می کنید، درهای این هتل به روی آن ها هم باز است.

هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا مسکو، اقامتگاهی لوکسی در چند قدمی میدان سرخ مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

موقعیت مکانی هتل

فاصله بسیار کوتاه هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا از تئاتر بولشوی، کلیسای سنت باسیل، کاخ کرملین و میدان سرخ یعنی دسترسی راحت به بیشتر جاذبه های دیدنی شهر مسکو. هر چند ایستگاه های مترو در مجاورت هتل قرار دارند ولی بخش بزرگی از گشت و گذارتان به صورت پیاده خواهد بود چون موقعیت مکانی هتل به گونه ایست که فاصله آن تا مراکز خرید، بوتیک های معروف و رستوران های شهر هم چندان زیاد نیست. در ضمن این هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو هم 26 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

آنچه این هتل را به انتخاب برتر گردشگران مسکو تبدیل نموده امکانات و خدمات فراوانی است که در اختیار مهمانان خود می گذارد؛ امکانات و خدماتی مثل استخرهای متنوع، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات زیبایی، حمام، مرکز اسپا، باشگاه و هر آنچه برای اقامتی خاطره انگیز به آن احتیاج باشد. از روی سالن بالای بام هتل می توانید مناظر شگفت انگیزی از کاخ کرملین و شهر را تماشا کنید. اینجا تنها هتل مسکو است که سرویس پیش خدمت اختصاصی (باتلر) ارائه می نماید.

انواع اتاق های هتل

هتل 8 طبقه اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا دارای 210 واحد اقامتی است که شامل اتاق های سوپریور و دلوکس و همچنین سوئیت های جونیور، استور، پرزیدنتال و رویال است. بعضی از این اتاق ها و سوئیت ها بالکن هایی دارند که چشم اندازهایی از شهر از آن ها پیداست. تنوع واحدهای اقامتی این هتل دست مهمانان را در انتخاب باز می گذارد و این در حالی است که همه اتاق ها و سوئیت های هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا به زیبایی اتاق های یک قصر هستند.

امکانات اتاق های هتل

بدون شک اتاق های هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا یکی از رویایی ترین اتاق هایی است که هر گردشگری در سفر به مسکو آرزوی اقامت در آن را دارد. این اتاق های باشکوه با هارمونی زیبایی از رنگ های بژ و قهوه ای دکور شده اند و هر کدام از آن ها مینی بار، تلویزیون 42 اینچ، بخش نشیمن، حمام اختصاصی مرمرین، حوله تن پوش، سشوار، میز، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع دارند. در ضمن اتاق هایی که دارای بالکن هستند مشرف به محوطه هتل بوده و بقیه چشم اندازهایی رو به شهر دارند.

دیگر خدمات و امکانات هتل

صبحانه های این هتل در رستوران ایتالیایی ای تاولا سرو می گردد و مهمانان هتل می توانند به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال از امکاناتی مثل استخر، اسپا، باشگاه و سونا بهره مند شوند. از دیگر خدمات و امکانات هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا می توان به اجرای موسیقی زنده، برنامه های سرگرمی، خدمات تهیه بلیط، کرایه خودرو، روم سرویس، پدیکور، مانیکور، انواع ماساژها و تجهیزات برگزاری جلسات کاری اشاره نمود.

دلایل انتخاب هتل

موقعیت مکانی عالی

فضای شیک و مدرن

چشم اندازهای زیبا

پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا ایستگاه مترو لوبیانکا: 100 متر

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا تئاتر بولشوی: 400 متر

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا کلیسای کازان: 500 متر

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا میدان سرخ: 600 متر

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا کاخ کرملین: 900 متر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1097

به "هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا مسکو، اقامتگاهی لوکسی در چند قدمی میدان سرخ مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا مسکو، اقامتگاهی لوکسی در چند قدمی میدان سرخ مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید