نخستین واکسن خام کرونا در دانشگاه شیراز ساخته می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس دانشگاه شیراز گفت: مواد مورد احتیاج ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام فراوری و خالص سازی می گردد.

نخستین واکسن خام کرونا در دانشگاه شیراز ساخته می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حمید نادگران بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فارس پژوهشگران و اساتید دانشگاه به این بحث ورود کردند و خوشبختانه به نتایج قابل قبولی نیز رسیده ایم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بسیاری از مواد مورد احتیاج ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام فراوری و خالص سازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه شیراز یادآور شد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز یک اتاق ویروس شناسی دارد که اکنون در حال عقد یک قرارداد با وزارت دفاع است تا رتبه این اتاق به عدد سه ویروس شناسی برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 984

به "نخستین واکسن خام کرونا در دانشگاه شیراز ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین واکسن خام کرونا در دانشگاه شیراز ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید