نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نهاد ریاست جمهوری برزیل از مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور این کشور اطلاع داد.

نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، نهاد ریاست جمهوری برزیل روز سه شنبه گفت که نتیجه آزمایش کرونای ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور مثبت بوده است.

نهاد ریاست جمهوری برزیل دوشنبه شب اعلام نموده بود که ژائیر بولسونارو به دلیل داشتن نشانه هایی از بیماری کووید-19 در بیمارستانی در شهر برازیلیا (پایتخت برزیل) آزمایش کرونا داده و جواب آزمایش تا روز سه شنبه (امروز) اعلام خواهد شد.

در بیانیه ای که نهاد ریاست جمهوری برزیل در مورد ابتلای ژائیر بولسونارو به بیماری کووید-19 صادر نموده، حال عمومی رئیس جمهور برزیل مساعد توصیف شده است.

در پی مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور برزیل، وی که پیش از این سعی داشت همه گیری کرونا را کم اهمیت جلوه دهد، در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم کشورش گفت: همه می دانستند که دیر یا زود بخش قابل توجهی از جمعیت به این بیماری مبتلا خواهند شد. نتیجه آزمایش کرونای من مثبت بوده است.

خبرنگار شبکه خبری سی ان ان در برزیل ساعتی پیش به نقل از منابع مطلع در دولت برزیل گزارش داده که بولسونارو دچار تب خفیف است و مصرف داروی هیدورکسی کلروکین -داروی درمان مالاریان که شخص بولسونارو نیز همچون دونالد ترامپ استفاده از آن را برای درمان بیماری کووید-19 مؤثر می داند- را شروع نموده است.

دادگاه عالی برزیل در ماه مه اسنادی را منتشر کرد که نشان می داد جواب آزمایش کرونایی بولسونارو سه بار منفی تشخیص داده شده است.

ژائیر بولسونارو که به ترامپ برزیل معروف است، بارها ویروس کرونا را کم خطر خوانده بود. وی این بیماری مسری را سرماخوردگی کوچک توصیف نموده و با تدابیر بهداشتی از جمله قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی مخالفت می نماید.

ویروس کرونا سرتاسر برزیل را فرا گرفته و این کشور با بیش از 1.6 میلیون مبتلا و نزدیک به 66 هزار فوتی در رتبه دوم جهانی بیشترین مبتلا و قربانی ویروس کرونا قرار گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 883

به "نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه آزمایش کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید