مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، گروت مکانی که در آن ریخته می گردد را کاملا پر نموده و مقاومت لازم را دارا می باشد. این ماده در نصب ریل ماشین آلات، حائل ها، زیر صفحه ستون ها، زیرسازی تجهیزات سنگین و… کاربرد دارد.

مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

این ماده به صورت ملات های آماده تحت شرایط کنترل شده در کارخانه فراوری و بسته بندی می گردد. عملکرد گروت تعیین و تعیین است و اگر بر اساس دستور العمل سازنده مورد استفاده قرار گیرد نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ما به آنالیز انواع مختلف گروت و کاربرد آن ها در صنعت ساختمان می پردازیم. پس تا سرانجام با ما همراه باشید.

گروت به دلیل خاصیت جذب نیرو و انتقال آن به قسمت زیرکار، قابل استفاده در زیر صفحه ستون ها، نصب ریل ماشین آلات، بلت ها و ریل ها می باشد. امیدواریم با مطالعه این نوشته از ما با گروت و انواع و کاربردهای آن در صنعت ساختمان آشنا شده باشید. در صورت تمایل نظرات خود را به منظور بهبود کیفیت مطالب با ما به اشتراک بگذارید.

این گروت از سیمان پرتلند ضد سولفات طبق نوع و پودر میکروسیلیکا تشکیل شده است و مخصوص دمای بالای 10 تا 40 درجه سانتی گراد است. از ویژگی های گروت سیمانی منبسط شونده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1702

به "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید