مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مردان بزرگسال روزانه حدود 8 گرم آهن لازم دارند. در میان زنان و به دلیل عادت ماهیانه مصرف آهن باید بیشتر باشد و بر اساس یافته های علمی انجمن نامبرده، حدود 10 درصد از زنان با فقر آهن روبرو هستند.

مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

یکی از نقش های مهمی پلی فنول هایی که در موادی چون پاپ کورن یافت می شوند، این است که آنزیم هایی که غدد سرطانی برای رشد خود به آنها احتیاج دارند را سد می نماید. با این نقش خود پخش شدن سلول های سرطانی را تنظیم می نماید.

چه کسی حتی می تواند تصور مفید بودن پاپ کورن ها در شرایط هضم را داشته باشد؟ باید بدانید که مصرف فیبر یکی از جمله راه های مبارزه با یبوست است.

بر اساس یافته های یکی از مراکز پژوهشی در آمریکا که به بررسی مواد غذایی در مجامع عمومی می پردازد، پاپ کورن هایی در اندازه های متوسط و بزرگ 1200 کالری و 60 گرم چربی اشباع شده دارد. بهترین نوع پاپ کورن ها همان انواع سنتی آن است که در حدود 30 کالری انرژی دارد.

از آن جایی که پاپ کورن از تورم هم جلوگیری به عمل می آورد، می تواند در گروه برترین انواع پلی فنول ها باشد. با این حال مواد دیگری که این ماده را دارا هستند هم گزینه های مناسبی به تعداد می فرایند.

منبع مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1773

به "مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری پاپ کورن چقدر است؟ پفیلا چند کالری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید