معضل تیم دوومیدانی استقلال پس از استعفای عضو بازنشسته هیئت مدیره

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شرایط پرداخت پول به اعضای تیم دوومیدانی استقلال پس از استعفای عضو هیئت مدیره این باشگاه کمی بغرنج به نظر می رسد.

معضل تیم دوومیدانی استقلال پس از استعفای عضو بازنشسته هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با کوشش مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی و ارتباط نزدیکی که او با اکبر عباسی ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داشت، تیمی تحت عنوان استقلال در لیگ دوومیدانی شرکت کرد و به مقام نایب قهرمانی هم رسید.

نزدیک به 80 روز از انتها لیگ سال جاری گذشته، اما تا الان فقط 20 درصد از مبلغ پول این دوومیدانی کاران پرداخت شده است. این در حالی است که امیر عباسی ملکی به عنوان تنها رابط رشته دوومیدانی با باشگاه استقلال یک ماه قبل و به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمتش کناره گیری کرد تا شرایط کمی بغرنج تر و مبهم تر از گذشته گردد.

هادی سپهرزاد مربی تیم دوومیدانی استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از طرف فدراسیون به من گفتند که تیمی تحت عنوان استقلال جمع و جور کنم و من به عنوان مربی، 90 درصد کسانی را که تیم نداشتند، جذب کردم که خوشبختانه به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم. از آنجایی که کیهانی با ملکی در تماس بود، پاسخ مثبت برای راه اندازی تیم داده و همچنین از طرف اسپانسر باشگاه لباس هایی به ورزشکاران داده شد.

وی اضافه کرد: در حین برگزاری مسابقات مبلغ 40 میلیون تومان بین ورزشکاران داده تقسیم شد که البته من به عنوان مربی حتی یک هزار تومانی هم نگرفتم. در شرایط فعلی هم منتظر پیگیری رئیس فدراسیون هستیم. کیهانی گفته که خودش این تیم را متعهد می گردد که پول ورزشکاران و اعضای تیم تا آخر سال تسویه گردد.

سپهرزاده مطرح نمود: این را می دانم که باشگاه خواهان تیم دوومیدانی نبوده، اما با همکاری ملکی و کیهانی این امر محقق شد. ما که کلاهبرداری نکردیم و یک کار فرهنگی انجام دادیم که 4 ورزشکار جوان را با هزینه ای اندک آوردیم تا به آینده در دوومیدانی امیدوار باشند.

وی در انتها گفت: کل هزینه های تیم داری استقلال در دوومیدانی 200 میلیون تومان می گردد که تاالان فقط 40 میلیون داده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 39

به "معضل تیم دوومیدانی استقلال پس از استعفای عضو بازنشسته هیئت مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل تیم دوومیدانی استقلال پس از استعفای عضو بازنشسته هیئت مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید