مشارکت 87 درصدی استان ها در المپیاد استعدادهای برتر اسکیت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت گفت: مشارکت 87 درصدی استان ها در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت، نشان دهنده اهمیت طرح ملی ورزش کشور بوده است.

مشارکت 87 درصدی استان ها در المپیاد استعدادهای برتر اسکیت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی پس از تحلیل و آنالیز فرآیند برگزاری المپیاد استعداد های برتر ورزش اسکیت که در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان هرمزگان با حضور 27 استان برگزار شده بود، گفت: مشارکت 87 درصدی استان ها در این دوره از رقابت ها نشان دهنده اهمیت پروژه ملی ورزش کشور در سطح جامعه اسکیت بود و نوید روزهای پر از موفقیت برای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی را می دهد.

رئیس فدراسیون اسکیت از شرکت 311 ورزشکار دختر و پسر در المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت اطلاع داد و گفت: همه ورزشکاران در این دوره از رقابت ها طبق آیین نامه اجرایی ستاد المپیاد وزارت ورزش ثبت در سامانه ملی مبین را انجام دادند که ورزش اسکیت هم 311 ورزشکار ثبت نام و به رقابت پرداختند.

رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به مشارکت 70 درصد استان ها در اردوی دعوت شدگان استعدادهای برتر ورزش اسکیت مطرح نمود: پس از اتمام رقابت های مستعدین شناسایی شده از 19 استان بوده است که نشان می دهد سطح پراکندگی دعوت شدگان 70 درصد از استان های کشور را در بر گرفته است و آمار بسیار ایده آلی است که مربیان توانستند آموزش های پایه را به خوبی انجام دهند و تاثیرات فرایند آموزش در این آمار را به واقع مشاهده کردیم.

محمدرضایی در خصوص اعلام این آمار گفت : به خاطر چند رشته ای بودن اسکیت با همکاری استعدادیابان فدراسیون با شناسایی 76 مستعد از کل شرکت کننده حاضر در رقابت ها این را مدنظر قرار دادیم و در ادامه مراحل پرورش مستعدین برتر را توسط مربیان تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

وی حضور 11 استان در بعد قهرمانی و مدال آوری را یک موفقیت حداکثری با توجه به فرآیند تعریف شده فدراسیون دانست و گفت: 27 استان برای کسب مدال آوری با همدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 11 استان موفق به کسب مدال های برتر قهرمانی شدند

رئیس فدراسیون اسکیت در خصوص ظرفیت دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر گفت : از 76 ورزشکار شناسایی شده 41 نفر دختر و 35 نفر پسر هستند که چند درصدی دختران بیشتر هستند و دلیل آن در این المپیاد این است که دختران در ماده های مختلف و در رده سنی موفق شدند رکوردهای نزدیک به هم داشته باشند.

محمدرضایی اعلام نمود: مستعدین از 19 استان در 4 منطقه کشور شامل شمال (5 استان ، 15 ورزشکار) غرب (5 استان ، 30 ورزشکار) شرق (4 استان ،17 ورزشکار) جنوب (5 استان ،14 ورزشکار) طبقه بندی شده و برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت در چندین مرحله فرآیند پرورش ورزشکاران را انجام خواهیم داد. آموزش های تخصصی برای مربیان مستعدین دعوت شده فدراسیون اسکیت پس از دسته بندی مستعد این اسامی مربیان آنها را استخراج کرده و برای تقویت ارتقای سطح آموزش آنها برنامه ریزی و در طی دوره های مختلف برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 27

به "مشارکت 87 درصدی استان ها در المپیاد استعدادهای برتر اسکیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 87 درصدی استان ها در المپیاد استعدادهای برتر اسکیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید