مسئولان کمیته ملی المپیک به فدراسیون قایقرانی رفتند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه دور دوم نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون ها، ظهر امروز کیومرث هاشمی رئیس به همراه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و اسلامیان مدیر روابط بین الملل کمیته با حضور در فدراسیون قایقرانی با مسئولان و کارد فنی این فدراسیون دیدار و تبادل نظر کردند.

مسئولان کمیته ملی المپیک به فدراسیون قایقرانی رفتند

در ابتدای نشست کیومرث هاشمی با اشاره به نتایج قابل قبول رشته قایقرانی در بازی های آسیایی گوانجو انتظارات از این رشته را بالا مطرح نمود و گفت: باید قبول کنیم که ملی پوشان با انگیزه قایقرانی در دور قبل بازی ها توانستند با کسب مدال های ارزشمند سهم بسزایی در موفقیت کاروان داشته باشند که این انتظار چه از سوی مسئولان و چه مردم نه تنهاهمچنان پابربجاست بلکه بیشتر هم شده است.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک در حد توان خود حمایت های خوبی را طبق درخواست های فدراسیون از رشته های مورد پوشش انجام داده و قطعا این حمایت و پشتیبانی تا زمان اعزام و کسب نتایج مورد نظر ادامه خواهد داشت. امروز در فدراسیون قایقرانی حضور یافتیم تا ضمن آنالیز روند آماده سازی تیم های اعزایم قایقرانی در جریان دغدغه ها و مسائل شما نیز قرار بگیریم.

هاشمی یادآور شد: نشست های تخصصی با این فدراسیون و سایر فدراسیون با نزدیک شدن به زمان اعزام با فاصله کمتر و فشرده تر برگزار می شود تا تمامی مسائل افراد اعزامی مرتفع شود و ورزشکاران بدون دغدغه راهی بازی ها شوند.

در ادامه شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز فعالیت های این فدراسیون با توجه به داشتن سه فدراسیون جهانی و چندین رشته المپیکی را بسیار ارزشمند و حساس بیان داشت و اضافه کرد: فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیون های پرکار و پرمشغله کشورمان است که انصافا از استعدادهای خوبی نیز بهره می برد. شرایط اقلیمی نسبتا خوبی که در کشور برای برپایی اردوها داریم در کنار زحمات ارزشمند فدراسیون و کادر فنی و همچنین کوشش خود اردونشینان این نوید را می دهد که انشاله در اینچئون نیز شاهد موفقیت کاروان این رشته ورزشی باشیم.

در ادامه این نشست احمد گواری، سرپرست فدراسیون قایقرانی به ارائه گزارشی از روند آماده سازی اردونشینان پرداخت و گفت: حدود 7 ماه است که سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارم و خوشبختانه با یاری دست اندرکاران فدراسیون و کادر فنی رشته های مختلف، از همان روز اول اردوها را تشکیل دادیم و بصورت مستمر تمرینات را پیگیری کردیم. چندین تورنمنت مهم از جمله چک و مجارستان را در آبهای آرام و همچنین ژاپن و فرانسه را در روئینگ پشت سر گذاشتیم و هم اکنون نیز تمام اردونشینان در ادروهای شبانه روزی تهران، کرمانشاه و ارومیه مشغول تمرین و آماده سازی هستند.

گواری با تقدیر و تشکر ار حمایتهای کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش یادآور شد: خوشبختانه مشکل عمده ای در برپایی اردوها و اعزام ها نداریم و انشاله اگر برنامه ها به همین شکل پیش برود و بتوانیم در اردوها و میادین پیش از بازی های آسیایی نیز بدون مشکل حرکت کنیم به کسب نتایج ارزشمند و خوب خیلی امیدواریم.

بعد از صحبت های مسئولان کمیته و فدراسیون، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با تشریح خروجی و مصوبات نشست پیشین کمیته با کادر فنی تیم های ملی قایقرانی به ارزیابی ماده به ماده و نفر به نفر اردونشینان و نفرات معرفی شده پرداختند که در این بین سرمربی و مربیان رشته های مختلف از جمله ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی و سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی مربی کانو، ویوسلاو یولداشوف سرمربی کایاک بانوان، احمد احمدی مربی و ورزشکار رشته بادبانی و مصطفی ثمری سرمربی تیم ملی اسلالوم به ارائه گزارش در مورد رکوردهای فعلی اردونشینان، رغیبان و همچنین پیش بینی خود از عملکرد آنان در بازی ها پرداختند.

در ادامه این نشست مهدوی نیا، دبیر فدراسیون به همراه مریم دباغی نایب رئیس فدراسیون با عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به آنالیز برنامه های پروازی و اعزام و همچنین زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد برگزاری بازی ها جهت نهایی کردن کاروان اعزامی پرداختند و مقرر شد در اولین فرصت فدراسیون قایقرانی لیست ماقبل نهایی خود به همراه کادر اعزامی و همراهان را به کمیته ملی المپیک ارسال نماید.

در انتها این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با جمع بندی بحث، مهمترین اولویت فدراسیون را دوری از حواشی و ایجاد فضایی توام با آرامش و نشاط در فدراسیون عنوان داشت و گفت: خوشبختانه نشست خوبی برگزار گردید و انصافا باید اعلام کنم که شاهد روند خوبی در این فدراسیون هستیم. گزارشات نشان می دهد که اعزام حدود 30 نفر نهایی شده و تکلیف نزدیک به 20 نفر دیگر نیز با ارزیابی تمرینات و عملکردشان در مسابقات پیش رو تعیین می شود. امیدوارم در نهایت شاهد درخشش و موفقیت تمامی نفرات اعزامی بخصوص ملی پوشان این رشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 294

به "مسئولان کمیته ملی المپیک به فدراسیون قایقرانی رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان کمیته ملی المپیک به فدراسیون قایقرانی رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید