بازسازی آپارتمان: بازسازی و رنگ آمیزی المان و مبلمان های شهری در 64 بوستان منطقه 13

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه13 از اجرای طرح بازسازی و رنگ آمیزی المان و مبلمان شهری در 64 بوستان این منطقه همزمان با شروع طرح استقبال از نوروز 1401 اطلاع داد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی و رنگ آمیزی المان و مبلمان های شهری در 64 بوستان منطقه 13

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمدهادی علی احمدی رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ ها در محیط شهری را از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری برشمرد و اضافه نمود: در راستای طرح استقبال از بهار 1401 ، عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در 64 بوستان منطقه در حال انجام است و تا به امروز، 11 هزار متر از المان های محدوده بازسازی و بهسازی شده است.

او اضافه نمود : با اجرای این طرح ، رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی اعم از سطل زباله ، جایگاه ها ، وسایل بازی و نرده ها در بوستان جنگلی سرخه حصار، سیمرغ ، خیام ، پیروزی و ... اجرا شده و در مابقی بوستان ها در محدوده نواحی چهارگانه در برنامه کاری واقع شده است .

به گفته شهردار منطقه13 ، عملیات ساماندهی ، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان ها ، معابر و میادین اصلی و بوستان های منطقه به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل های متنوع بهاری در حال انجام است.

شهردار منطقه 13 گفت: بازپیرایی 68 چشمه سرویس بهداشتی، تعمیر و سرویس 60 مورد وسایل بدنسازی و بازی، تعویض 330 متر مربع کف پوش زمین بازی از دیگر اقدامات اجرا شده از شروع طرح استقبال از بهار تا کنون است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1885

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی و رنگ آمیزی المان و مبلمان های شهری در 64 بوستان منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی و رنگ آمیزی المان و مبلمان های شهری در 64 بوستان منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید