مدیر ناسا به ترامپ پاسخ داد، دستیابی به ماه ضرورت رسیدن به مریخ است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیر ناسا در پاسخ به سوالات تکراری رئیس جمهور آمریکا مبنی بر رسیدن به مریخ بدون رفتن به ماه تأکید کرد: ماه یک زمینه ثابت برای رفتن به مریخ است.

مدیر ناسا به ترامپ پاسخ داد، دستیابی به ماه ضرورت رسیدن به مریخ است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ورج، جیم برایدنستاین، مدیر ناسا در پاسخ به سوال های مداوم ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای اینکه چرا نمی توان مستقیم به مریخ رفت پاسخ داد: ما برای دستیابی به مریخ ابتدا باید به ماه برسیم.

مدیر ناسا

در گردهمایی که در کاخ سفید به منظور سالگرد مأموریت آپولو صوت گرفته بود، ترامپ مرتباً درباره رسیدن به مریخ بدون آنکه پای ماه در میان باشد از مدیر ناسا می پرسد و برایدنستاین نیز پاسخ می دهد برای موفقیت در مریخ در ابتدا به ماه احتیاج داریم.

مدیر ناسا می گوید: سفر به ماه قرار است اقامت انسان در مریخ را مقدور سازد؛ ما در مریخ اقامت طولانی مدت داریم و برای زنده ماندن ابتدا باید شرایط را برای اقامت در ماه فراهم کنیم تا میزان خطرات احتمالی را به حداقل برسانیم.

برایدنستاین با تأکید براینکه ماه یک زمین ثابت برای رفتن به مریخ است، گفته: وقتی ما به مریخ می رویم، می بایست مدت زمان طولانی در آنجا باشیم، بنابراین ما باید یاد بگیریم که چگونه در یک سیاره دیگر زندگی کنیم.

ایالات متحده به دنبال بازگشت انسان به ماه برای کشف و بهره برداری طولانی مدت است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 155

به "مدیر ناسا به ترامپ پاسخ داد، دستیابی به ماه ضرورت رسیدن به مریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ناسا به ترامپ پاسخ داد، دستیابی به ماه ضرورت رسیدن به مریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید