مدل های جدید طراحی کمد لباس در دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، طراحی کمد لباس یکی از ملزومات هر اتاق خوابی است و بنوعی دکوراسیون اتاق بدون وجود کمد ناقص خواهد بود. کمد لباس معمولا شامل تعدادی کشو و یک یا دو عدد میل آویز برای آویزان کردن کت و شلوار است اما مدل هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را داریم با چنین طرح های ساده ای فرق دارند و به طور کل یک اتاق جدا برای خودشان محسوب می شوند. شما می توانید به محفظه لباس های خود وارد شوید و به همه چیز در یک جا به آسانی دسترسی داشته باشید. با داشتن چنین کمدهایی دیگر لازم نیست وقت خود را صرف پیدا کردن لباس یا کفش مورد نظر خود در کمدهای عمدتا نامرتب و تنگ و تاریک کنید. در این مطلب با اتاق خواب هایی آشنا خواهیم شد که از دکوراسیونی شیک در کنار کمدی هوشمندانه و عظیم برخوردار هستند.

مدل های جدید طراحی کمد لباس در دکوراسیون اتاق خواب

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر تابحال چنین کمدهای مستقلی نداشتید یا به آنها توجهی نمی کردید، بعداز دیدن عکس های این پست شاید شما هم راغب به استفاده از آنها در دکوراسیون اتاق خواب خود شوید. البته گفتنی است که استفاده از کمدهای مستقل و اتاقی، نیازمند وجود فضای زیاد در اتاق خواب است البته در فضاهای کوچک هم با پیاده کردن بعضی روش ها مانند درب های ریلی، شیشه ای و آینه ای، می توان از آنها استفاده کرد.

همانطور که گفتیم درب های شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کمدهای عظیم هستند در شکل زیر مشاهده می کنید که چگونه درب های شیشه ای کمد لباس ، فضای اتاق را باز و آزاد نشان می دهد، البته نباید فراموش کرد که نورپردازی مناسب داخل خود کمد و پشت هر کدام از قفسه ها نیز یاری زیادی به روشن کردن فضا نموده است. در این کمد کشوهای زیادی برای قرار دادن وسایلی که نباید در دید باشند مانند لباس زیر وجود دارد تا فضای کمد همواره مرتب بنظر برسد. کفش ها نیز در پایین و کف کمد قرار می گیرند البته اگر دوست نداشته باشید می توانید کفش های خود را در کشو قرار بدهید.

مشاهده انواع قیمت کمد لباس

منبع: اتاق
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1153

به "مدل های جدید طراحی کمد لباس در دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید طراحی کمد لباس در دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید