لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام با بازگشتی رویایی مقابل آژاکس فینالیست شد، فینالی تمام انگلیسی در مادرید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تیم فوتبال تاتنهام با بازگشتی رویایی مقابل آژاکس آمستردام جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات لیگ قهرمانان را به دست آورد.

لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام با بازگشتی رویایی مقابل آژاکس فینالیست شد، فینالی تمام انگلیسی در مادرید

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام با برتری 3 بر 2 مقابل آژاکس در دومین بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رقیب لیورپول در فینال شد.

آژاکس شروع خوبی داشت و توسط دی لیخت در دقیقه 5 و زیاش در دقیقه 36 به گل رسید و با برتری 2 بر صفر به رختکن رفت، اما تاتنهام در نیمه دوم تیم دیگری شد و با گل های لوکاس مورا در دقایق 55 و 59 بازی را به تساوی کشاند.

این خاتمه کار نبود و تیم شایسته پوچتینو در دقیقه 6+90 بازهم توسط لوکاس مورا به گل رسید و با برتری 3 بر 2 در خانه آژاکس ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت، جواز حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

با نتایجی که در دیدارهای دیشب و امشب لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد دو تیم انگلیسی لیورپول و تاتنهام دیدار فینال این رقابت ها را روز شنبه 11 خرداد ماه 98 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 108

به "لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام با بازگشتی رویایی مقابل آژاکس فینالیست شد، فینالی تمام انگلیسی در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام با بازگشتی رویایی مقابل آژاکس فینالیست شد، فینالی تمام انگلیسی در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید