لیگ قهرمانان آسیا؛ چینی ها عقب افتادگی را جبران کردند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - شانگهای اس آی پی جی هم مانند شانگهای شنهوآ اولین ملاقات عقب افتاده اش در لیگ قهرمانان آسیا را با برد به خاتمه رساند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ چینی ها عقب افتادگی را جبران کردند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق قاره کهن با برگزاری یک بازی عقب افتاده در شهر دوحه ادامه پیدا کرد.

از گروه H این رقابت ها، اف سی سیدنی در ملاقات با شاگردان ویتور پریرا را در تیم شانگهای اس آی پی جی در حالی که نیمه اول را با برد به رختکن رفته بود، در نهایت تن به شکست 2 بر یک داد تا انتها سومین تقابل تاریخ دو تیم برنده داشته باشد. دو بازی قبلی که این دو تیم انجام داده بودند، با تساوی به سرانجام رسیده بود.

برای اف سی سیدنی در این مسابقه بوهاگیار (8) گلزنی کرد و لی شنگلونگ (64، 79) گلزنان شانگهای اس آی پی جی در این بازی بودند. ضمن اینکه اف سی سیدنی از دقیقه 91 با اخراج هوارد بله ده نفره شد.

با این نتیجه در جدول رده بندی شانگهای اس آی پی جی با 3 امتیاز در رده دوم ایستاد و اف سی سیدنی هم با یک امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1183

به "لیگ قهرمانان آسیا؛ چینی ها عقب افتادگی را جبران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا؛ چینی ها عقب افتادگی را جبران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید