لیگ فوتبال پرتغال از 15 خرداد از سر گرفته می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مسابقات بالاترین دسته از فوتبال باشگاهی پرتغال بعد از وقفه ای طولانی، به صورت رسمی از نیمه ماه آینده ادامه پیدا خواهد نمود.

لیگ فوتبال پرتغال از 15 خرداد از سر گرفته می گردد

به گزارش خبرنگاران، لیگ دسته اول فوتبال پرتغال که به دلیل شیوع کرونا در این کشور از ماه مارس (اواخر اسفند) به حالت تعلیق درآمده بود، از روز چهارم ژوئن (15 خرداد) از سر گرفته می گردد.

این لیگ در حالی متوقف شد که پورتو با یک امتیاز فزونی نسبت به بنفیکا صدرنشین بود و هر دو تیم 10 بازی دیگر تا خاتمه فصل دارند.

آنتونیو کاستا، نخست وزیر پرتغال ماه گذشته مجوز از سرگیری بازی های لیگ را از سی ام می (10خرداد) بدون حضور تماشاگر در استادیوم ها صادر نموده بود اما سازمان لیگ پرتغال با انتشار بیانیه ای، گفت که شروع مجدد مسابقات از 4 ژوئن خواهد بود.

تا به امروز 24 هفته از لیگ دسته اول فوتبال پرتغال برگزار شده و 10 هفته دیگر به خاتمه این فصل باقی مانده است. در کشور پرتغال اگرچه تا کنون 28 هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده و بیش از هزاروصد نفر هم جان شان را از دست داده اند اما باز هم شرایط این کشور نسبت به بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی بهتر است و به نظر می رسد به همین دلیل ازسرگیری بازی ها با موانع و محدودیت های کمتری اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 886

به "لیگ فوتبال پرتغال از 15 خرداد از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتبال پرتغال از 15 خرداد از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید