لوگوی بوت پلی استیشن 1 واقعاً سه بعدی بوده است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، لوگوی معروف پلی استیشن که در زمان روشن کردن کنسول پلی استیشن 1 نشان داده می شد، یکی از نمادین ترین تصویرهایی است که از نسل پنجم کنسول ها و به صورت کلی تاریخ کنسول های خانگی به یاد داریم و خاطراتی فراوانی را هم با آن تجربه نموده ایم. بعد از گذشت این همه سال، اکنون متوجه شده ایم که در تمامی این سال ها این نماد معروف رازی را درون خود پنهان نموده بود.

لوگوی بوت پلی استیشن 1 واقعاً سه بعدی بوده است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به خاطر ظاهر ساکن و ثابت آن لوگو بسیاری گمان می کردند که این فقط یک مدل 2 بعدی است که جوری دستکاری شده است که 3 بعدی به نظر برسد. با این حال، اکنون بعد از گذشت سال های زیاد معین شده است که لوگوی اصلی پلی استیشن 1 واقعاً یک مدل کاملاً 3 بعدی بوده است که دو حرف انگلیسی P و S در آن به صورت قسمت های جداگانه وجود دارد.

اولین بار کاربری به نام Scuttlepunk در توییتر تصویری را از این لوگوی معروف ارسال کرد که از زاویه دیگری گرفته شده بود و این موضوع در آن تصویر به وضوح معین بود. پس از آن، برنامه نویسی به نام Lilith ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که این لوگو را در حال ریل تایم و در حال حرکت نشان می دهد. این ویدیو به وسیله بازسازی لوگو در آنریل انجین ساخته شده است و از همین رو توانست به راحتی ادعای 3 بعدی بودن لوگو را تصدیق کند و در کنار تصویر منتشرشده قبلی باعث گردد تا بالاخره از این راز پرده برداری گردد.

در طول یک نسل از کنسول های خانگی و حتی سال ها پس از اتمام آن، صفحه آغازین یک کنسول هنگام روشن شدن یکی از نمادهای خاصی است که در گذر زمان با آن کنسول عجین می گردد. اگر چنین نمادی مورد توجه قرار گرفته باشد، بعد از مدت ها می تواند به یک نوستالژی خاص برای هواداران تبدیل گردد. در این میان، بدون شک نشان واره (لوگو) پلی استیشن 1 و صفحه آغازین آن با آن موسیقی مرموز و خاص یکی از ماندگارترین و برترین ها (اگر نگوییم برترین) در میان کنسول های بازی است. با وجود اینکه این لوگو یکی از صحنه های آشنا برای بسیاری از گیمرها است، جالب است که در این مدت طولانی چنین واقعیت پنهانی پشت آن نهفته بوده است. با وجود سپری شدن سالیان زیادی از عرضه پلی استیشن 1، این نماد آشنا دوباره نشان داد که می تواند ما را همچنان شگفت زده و هیجان زده کند.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1605

به "لوگوی بوت پلی استیشن 1 واقعاً سه بعدی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی بوت پلی استیشن 1 واقعاً سه بعدی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید