قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟، کاپیتان های تراکتور به ملاقات زنوزی می فرایند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کاپیتان های تیم فوتبال تراکتور تبریز برای ملاقات با محمدرضا زنوزی راهی کشور ترکیه خواهند شد.

قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟، کاپیتان های تراکتور به ملاقات زنوزی می فرایند

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی مهد کودک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور، پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت ننموده اند تا ابهاماتی در این باره شکل بگیرد.

شجاعی و دژاگه با وجود مرخصی یک هفته ای که از رسول خطیبی گرفته اند، قرار است تا انتها هفته جاری جلسه ای حضوری با زنوزی داشته باشند تا درباره بعضی مسائل از جمله مطالباتشان صحبت نمایند و پس از این جلسه در خصوص زمان بازگشت شان به تمرینات تصمیم گیری خواهند کرد.

شجاعی و دژاگه تا انتها فصل جاری با باشگاه تراکتور قرارداد دارند. چند ماه پیش نیز شایعات جدایی این دو بازیکن به شدت اوج گرفته و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این شرایط در حالی است که شنیده می گردد سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور هم چند روزی است از سمت خود کناره گیری نموده و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و بعضی پاداش ها در این شرایط باعث ناراحتی اعضای تراکتور شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1472

به "قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟، کاپیتان های تراکتور به ملاقات زنوزی می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟، کاپیتان های تراکتور به ملاقات زنوزی می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید