فینالیست دیگر جام حذفی اسپانیا مشخص شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تیم های رئال سوسیداد وآتلتیک بیلبائو در دیدار نهایی فینال جام حذفی اسپانیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

فینالیست دیگر جام حذفی اسپانیا مشخص شد

به گزارش خبرنگاران رقابت های جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری در فصل جاری با حذف تیم های سرشناسی چون رئال مادرید، بارسلونا و آتلتیکو مادرید توام بود.

در این فصل چهار تیم میرانداس، آتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد و گرانادا به نیمه نهایی رقابت ها راه یابند. بیلبائو با 23 قهرمانی در جام حذفی در جایگاه دوم بیشترین قهرمانی قراردارد این تیم آخرین بار در سال 1984 این جام را بالای سربرد و آخرین بار نیز در سال 2015 پیروز شد به فینال راه یابد. در این جام بارسلونا با 30 عنوان قهرمانی پیشتاز است.

آخرین قهرمانی بیلبائو در جام حذفی اسپانیا در سال 1984 عکس/سایت آس

تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو با وجود شکست 2 بر یک در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا در خانه گرانادا به بازی نهایی این جام راه یافت.

فرناندس در دقیقه 48 و سانچس در دقیقه 76 گرانادا را به گل رساندند، اما برچیچه در دقیقه 81 گل صعود بیلبائو را به ثمر رساند تا تیمش با وجود شکست 2 بر یک به خاطر فزونی یک بر صفر در بازی رفت خانگی با تساوی 2 - 2 در مجموع دو بازی و به دلیل گل زده در خانه حریف راهی فینال شود.

بیلبائو در بازی نهایی به مصاف خبرنگاران اش، رئال سوسیداد می رود تا به این ترتیب فینال با حضور دو تیم منطقه باسک انجام شود.

دیدار نهایی کوپا دل ری اواخر فروردین 99 برگزار می شود و دو تیم فینالیست، در ورزشگاه المپیک سویا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 714

به "فینالیست دیگر جام حذفی اسپانیا مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست دیگر جام حذفی اسپانیا مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید