عکسی از نمایشگرهای سری گلکسی S25 فاش شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سامسونگ با سری گلکسی S25 میخواهد نه تنها در بخش سخت افزار، بلکه در زبان طراحی نیز استانداردهای جدیدی را تعریف کند. تصاویر فاش شده از محافظ های نمایشگر این سری، نشان از یکپارچگی بیشتر در طراحی هر سه مدل S25، S25 پلاس، و گلکسی S25 اولترا دارد. نکته قابل توجه، حذف گوشه های تیز در مدل اولترا و جایگزینی آن با لبه های گرد است که هماهنگی بصری بیشتری با دو مدل دیگر ایجاد می نماید.

عکسی از نمایشگرهای سری گلکسی S25 فاش شد

Ice Universe (یکی از افشاگران مشهور) با انتشار این تصاویر، شایعات قبلی در خصوص طراحی S25 را تایید نموده است. با این تغییر، S25 اولترا دیگر عضوی منزوی با طراحی متفاوت نخواهد بود و در کنار دو برادر کوچک تر خود، مجموعه ای هماهنگ و مجذوب کننده را تشکیل می دهد. حاشیه های نازک تر اطراف نمایشگر نیز به زیبایی و شیک بودن این گوشی ها افزوده است.

در حالی که میزان نمایشگرها تفاوت چندانی با سری S24 ندارد، انتظار می رود S25 و S25 پلاس کمی کوتاه تر و باریک تر از نسل قبلی خود باشند. این موضوع در کنار لبه های مسطح، ارگونومی و راحتی استفاده را بهبود می بخشد.

اما به روزرسانی های S25 تنها به طراحی محدود نمی گردد. انتظار می رود هر سه مدل به تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 4 و دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی مجهز شوند. البته در این میان شایعاتی مبنی بر بهره گیری بعضی مدل ها از تراشه مدیاتک هم مطرح شده است. بعلاوه، مدیران سامسونگ وعده بهبودهای قابل توجهی در بخش دوربین و نمایشگر داده اند که جزئیات آن در ماه های آینده فاش خواهد شد. با توجه به اینکه سری S25 اولین گوشی هایی خواهند بود که با One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 عرضه می شوند، می توان انتظار داشت که تجربه کاربری روان تر و قابلیت های تازه نرم افزاری نیز بخشی از این به روزرسانی ها باشند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2197

به "عکسی از نمایشگرهای سری گلکسی S25 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی از نمایشگرهای سری گلکسی S25 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید