عراق، نماینده صدر خواهان تامین امنیت تظاهرات ضدآمریکایی فردا شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نماینده فراکسیون سائرون وابسته به جریان صدر در مجلس عراق خواهان تامین امنیت تظاهرات میلیونی روز آدینه عراقی ها در محکومیت حضور آمریکایی ها و تجاوزات آنها در این کشور شد.

عراق، نماینده صدر خواهان تامین امنیت تظاهرات ضدآمریکایی فردا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سایت خبری الغد پرس، سعد مایع الحلفی نماینده فراکسیون سائرون در مجلس عراق از فرماندهان مسئول پرونده امنیتی خواست تا امنیت تظاهرات میلیونی بغداد را که قرار است آدینه برگزار گردد تامین نمایند.

وی طی بیانیه ای پس از درخواست مقتدی صدر رئیس جریان صدر مبنی بر برگزاری یک تظاهرات میلیونی مسالمت جو در محکومیت حضور آمریکا در عراق و تجاوزات آن ضد ملت این کشور٬در روز آدینه خواهان تامین امنیت تظاهرات نمایندگان شد.

الحلفی از فرماندهان امنیتی خواست تا نهایت کوشش و امکانات لازم برای تامین امنیت این تظاهرات میلیونی را که ملت عراق در رد ظلم و استکبار آمریکا در آن مشارکت خواهند داشت به کار بگیرند.

نماینده مجلسی عراق بر اهمیت تامین یک فضای مناسب درمیدان های تظاهرات در بغداد و سایر استان ها و به ویژه در میدان التحریر برای برگزاری این تظاهرات تاکید نمود.

بنا به درخواست مقتدی صدر قرار است فردا آدینه یک تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نظامیان آمریکایی در عراق و تجاوزات مستمر آنها دراین کشور برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 640

به "عراق، نماینده صدر خواهان تامین امنیت تظاهرات ضدآمریکایی فردا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، نماینده صدر خواهان تامین امنیت تظاهرات ضدآمریکایی فردا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید