عالیشاه: به 3 امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی احتیاج داشتیم، دربی زود برگزار می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به سه امتیاز دیدار با صنعت نفت خیلی احتیاج داشتیم و خدا را شکر به دست آوردیم.

عالیشاه: به 3 امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی احتیاج داشتیم، دربی زود برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشتیم و خدا را شکر با کوشش بچه ها و حمایت طرفداران توانستیم این سه امتیاز را هم به دست بیاوریم.

وی در مورد موقعیت های فراوان از دست رفته توسط بازیکنان پرسپولیس گفت: مهم سه امتیاز است اما باید روی این نقطه ضعف هم کار کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد اجرای قانون 90 به 10 طرفداران استقلال و پرسپولیس در دربی 90 توضیح داد: باید این سوال را از خودتان بپرسید که این قانون اجرا می گردد یا نه، اما امیدوارم روی حرفی که زده اند بمانند. با توجه به اینکه بازی ها با تأخیر آغاز شد باید حداقل بدون مشکل برگزار گردد.

عالیشاه در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه صنعت نفت گفت: به نظرم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و پنالتی بود، اما باید دوباره ببینیم.

وی در مورد دربی 90 یادآور شد: متأسفانه یک مقدار دربی زود برگزار می گردد و هنوز تیم ها به آمادگی لازم نرسیده اند، اما در هر صورت قرعه است و نمی گردد کاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 275

به "عالیشاه: به 3 امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی احتیاج داشتیم، دربی زود برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: به 3 امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی احتیاج داشتیم، دربی زود برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید