شیائومی Mi 11 در تاریخ 8 دی ماه سال جاری رونمایی می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شیائومی بالاخره به صورت رسمی، تاریخ رونمایی از پرچم دار بعدی خود یعنی شیائومی Mi 11 را اظهار داشت که با توجه به آن، شش روز دیگر (28 دسامبر 2020 - 8 دی 1399) باید شاهد رونمایی از بهترین و قدرتمندترین پرچم دار غول چینی باشیم.

شیائومی Mi 11 در تاریخ 8 دی ماه سال جاری رونمایی می گردد

بعد از اینکه در تاریخ یک دسامبر سال جاری کوالکام از پردازنده پرچم دار و قدرتمند خود با نام اسنپدراگون 888 (مبتنی بر لیتوگرافی 5 نانومتری) رونمایی کرد، شیائومی خاطرنشان کرد اولین پرچم دار مجهز به این پردازنده را فراوری خواهد نمود. سامسونگ هم بعد از شرکت چینی، با پرچم داران سری گلکسی S21 این کار را انجام خواهد داد اما حدود 1 ماه دیرتر.

این طور که به نظر می رسد، شیائومی Mi 11 قرار است در ابتدا در کشور چین رونمایی گردد. البته در این رابطه پیش تر هم شنیده بودیم اما اینکه چه زمانی شاهد عرضه آن به بازار جهانی خواهیم بود معین نیست. علاوه بر این ها، به نظر می رسد این گوشی از قابلیت های بسیار زیادی بهره مند باشد که شیائومی در پستی در شبکه اجتماعی ویبو هم به این موضوع اشاره نمود.

پرچم داران سری Mi 11 در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار خواهند شد و آیا اینکه مدل دیگری هم به این مجموعه اضافه می گردد یا خیر هنوز معین نیست. با این حال انتظار می رود در مدل پرو شاهد حضور نمایشگری 120 هرتزی با وضوح +QHD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تله فوتوی 12 مگاپیکسلی باشیم.

متأسفانه برخلاف بسیاری از گوشی های دیگر که معمولا در رابطه با معینات فنی و قابلیت های گوناگون آن ها از مدت ها قبل می شنویم، در رابطه با پرچم دارهای شیائومی خبرهای زیادی منتشر نشده. اما نکته مثبت اینجاست که تنها شش روز باید تا آگاه شدن از تمام جزئیات مربوط به آن ها منتظر بمانیم.

به تازگی تصاویری هم از گوشی های این سری منتشر شده که می توانید در ادامه آن ها را مشاهده کنید. در رابطه با قیمت و تاریخ رسمی عرضه این سری به بازار هم فعلا اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. گفتنی است تاریخ رونمایی از گوشی های شیائومی Mi 11 رسمی بوده و قطعا در تاریخ یاد شده شاهد آن ها خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1267

به "شیائومی Mi 11 در تاریخ 8 دی ماه سال جاری رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Mi 11 در تاریخ 8 دی ماه سال جاری رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید