شکارطعمه ها از دیوار با قهوه مسموم!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سارق فریبکار با انتشار آگهی در سایت دیوار طعمه هایش را به محل قرار می کشاند و با دادن یک قهوه مسموم دست به سرقت می زد.

شکارطعمه ها از دیوار با قهوه مسموم!

به گزارش، چندی قبل زن 50 ساله ای که برای تامین هزینه های زندگی اش با خودرو در یک تاکسی اینترنتی کار می کرد در کوشش بود تا در سرویس یک مدرسه یا یک شرکت مشغول به کار گردد.

این زن در حالی که در تاکسی اینترنتی کار می کرد در فضای مجازی نیز به دنبال کار بود تا این که در سایت دیوار با یک آگهی اشتغال به کار برای سرویس مدرسه روبه رو شد.

زن 50 ساله خیلی زود با شماره آگهی دهنده که مرد جوانی بود تماس گرفت و از شرایط کاری و اقتصادی اش حرف زد و مرد جوان پس از شنیدن حرف های این زن در خیابان با او قرار کاری گذاشت. راننده زن با کلی خوشحالی از این که می تواند در سرویس یک مدرسه مشغول به کار گردد به محل قرار رفت و جوان شیک پوش در محل قرار حاضر و سوار بر خودروی این زن شد.

همه چیز عادی به نظر می رسید و پسر جوان و راننده زن درباره کار و ساعاتی که باید به مدرسه برود صحبت کردند و در سرانجام پسر جوان دو لیوان قهوه خرید و یکی از آن ها را به زن 50 ساله داد و قرار شد تا فردای آن روز این زن با آماده کردن مدارکش با پسر جوان تماس بگیرد.

هنوز دقایقی نگذشته بود که راننده زن پشت فرمان خودرویش احساس خواب آلودگی کرد و لحظاتی بعد روی جایگاه خودرو خوابش برد. این زن پس از چند ساعت وقتی از خواب بیدار شد متوجه شد که مرد جوان یک دزد فریبکار بوده و با دادن قهوه مسموم اقدام به سرقت پول، گوشی موبایل و طلا های او نموده است. با اعلام این خبر به پلیس تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت فریبکارانه وارد عمل شدند و در گام نخست تحقیقات پی بردند یک طعمه دیگر به همین شیوه هدف سرقت دزد فریبکار قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دزد فریبکار در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 626

به "شکارطعمه ها از دیوار با قهوه مسموم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکارطعمه ها از دیوار با قهوه مسموم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید