سامانه پرسشنامه ساز برای پژوهشگران آغاز به کار کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پُرسا (PORSA.IRANDOC.AC.IR) سامانه ای برخط برای یاری پژوهشگران در گردآوری و تحلیل داده های پژوهشی با فناوری های نوین است.

سامانه پرسشنامه ساز برای پژوهشگران آغاز به کار کرد

این سامانه هوشمند، در چارچوب استانداردهای روز و بر پایه نیازهای پژوهشگران ایرانی استوار است.

پُرسا به پژوهشگران و سازمان ها و کسب وکارها کمک می کند تا پرسش نامه های خود را به آسانی بسازند و آن را در میان پاسخ گویان پخش کنند و داده های دریافت شده را در گزارش های گوناگون و حرفه ای ببینند و اگر خواستند، این داده ها را برای تحلیل بیشتر به نرم افزارهای آماری ببرند.

سامانه پرسش نامه ساز، توانمندی های بسکمک را مانند ساخت پرسش نامه با پرسش های جورواجور، پخش پرسش نامه و درخواست برای پاسخ گویی به آن، ردگیری پرسش نامه ها، دریافت پاسخ ها از پاسخ گویان، و داده پردازی را برای کاربران فراهم می کند.

پُرسا توانمندی هایی مانند ساخت گزارش ها و تحلیل های آماری، برآورد پویای ضریب آلفای کرونباخ، نمایش نمودارهای گوناگون، و دریافت فایل اکسل وزن دار و فایل آماده برای کاربرد در نرم افزار آماری اس پی اس اس را در بر دارد.

پُرسا همه این خدمات را برای کاربران فراهم می کند تا پژوهشی آسان و خوشایند را به انجام رسانند و از دستاوردهای کار خود بهره بیشتری برند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 905

به "سامانه پرسشنامه ساز برای پژوهشگران آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پرسشنامه ساز برای پژوهشگران آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید