زیدان: نمی خواهم 20 سال سرمربی باشم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی رئال مادرید دوست ندارد دوران مربیگری اش طولانی مدت باشد.

زیدان: نمی خواهم 20 سال سرمربی باشم

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف اسپانیول می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: من در مورد هفت فینال (هفت هفته باقی مانده) چیزی نمی دانم. باید به همین فرایند ادامه دهیم. بازی سختی برابر اسپانیول خواهیم داشت که به امتیاز نیاز دارد. این دیدار فینال دیگری است و باید در بالاترین سطح بازی کنیم. همچنین تمرکز داشته باشیم.

دقایقی پیش آبلاردو از هدایت اسپانیول برکنار شد و روفته به عنوان سرمربی موقت تا خاتمه فصل هدایت تیم کاتالانی را بر عهده خواهد داشت. زیدان در این رابطه اظهار کرد: حرفی برای گفتن ندارم که خوب یا بد است. تنها برای آبلاردو متاسف هستم. لحظات سختی برای او است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه به سرخیو راموس اشاره کرد و گفت: او پیش از این نشان داده بود که شخصیت و سطح بالایی دارد. او می خواهد پیروز شود و برای این کار اشتیاق دارد. از رکوردهایی که به نام خود ثبت می کند شگفت زده نمی شوم. امیدوارم به همین فرایند ادامه دهد و تا خاتمه این چنین باشد.

سرمربی فرانسوی در مورد آینده اش گفت: نمی دانم تا چه زمانی سرمربی مادرید خواهم بود. هیچ برنامه ای در ذهن ندارم. من روز به روز کار می کنم. در ذهنم همیشه این بود که فوتبالیست باشم و 18 سال بازی کردم. گفته بودم که هرگز مربی نمی شوم اما اکنون هستم. با این حال مطمئن هستم 20 سال سرمربی نخواهم بود چون خیلی انرژی می خواهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 961

به "زیدان: نمی خواهم 20 سال سرمربی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نمی خواهم 20 سال سرمربی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید