رندرهای گلکسی S23 FE از طراحی مشابه با گلکسی A54 خبر می دهند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، برخلاف گوشی های سری گلکسی S که هر ساله به طور منظم راهی بازار می شوند، سامسونگ برای گوشی های سری فن ادیشن برنامه مشخصی ندارد. اولین نسل این گوشی ها یعنی گلکسی S20 FE در سال 2020 معرفی گردید و در سال 2022 شاهد رونمایی از S21 FE بودیم. سامسونگ در کمال تعجب برای سری S22 مدل فن ادیشن راهی بازار نکرد و حالا به نظر می رسد در آینده نزدیک با گوشی گلکسی S23 FE روبرو خواهیم شد. به لطف افشای رندرهای این گوشی، اکنون با خیال راحت می توانیم به جزئیات طراحی این گوشی تازه سامسونگ بپردازیم.

رندرهای گلکسی S23 FE از طراحی مشابه با گلکسی A54 خبر می دهند

همانطور که می توانید ببینید، این گوشی دیگر شباهت چندانی به نسل قبلی خود ندارد و مانند بیشتر گوشی های تازه سامسونگ، از زبان طراحی مشابه گوشی های پرچم دار سری گلکسی S23 بهره می برد. بر اساس این رندرها، گوشی گلکسی S23 FE شباهت زیادی به گلکسی S23 دارد. تنها تفاوت بارزی که می توانیم مشاهده کنیم، مکان قرارگیری فلش دوربین است که این فلش در سمت راست بخش فوقانی دوربین ها تعبیه شده است.

حتی در لبه ها هم شاهد تفاوت خاصی نیستیم ولی در کل این گوشی از حاشیه های نمایشگر ضخیم تری بهره می برد. بعلاوه حاشیه بخش پایینی نمایشگر، کمی ضخیم تر از حاشیه های سه سمت دیگر است. در این میان باید خاطرنشان کنیم ابعاد این گوشی 158 در 76.3 در 8.2 میلی متر است که این یعنی تقریبا هم میزان S23 پلاس محسوب می گردد ولی با ضخامت نسبتا بیشتر. از سوی دیگر بر اساس ابعاد ارائه شده، این گوشی از نظر طراحی و ابعاد تفاوتی با گلکسی A54 ندارد.

افشاگری که این رندرها را منتشر نموده، به دیگر ویژگی های این گوشی اشاره ای ننموده ولی بر اساس شایعات مطرح شده، گلکسی S23 FE مانند گلکسی A54 از نمایشگر 6.4 اینچی بهره می برد. اما به نظر می رسد این گوشی از نظر سخت افزاری تفاوت هایی با A54 دارد. به طور تعیین، باید انتظار بهره گیری از چیپست اگزینوس 2200 را داشته باشیم که در سری S22 استفاده شده و این در حالی است که A54 از چیپست اگزینوس 1380 استفاده می نماید. با وجود اینکه اگزینوس 2200 قوی تر از اگزینوس 1380 به شمار میرود، اما در خصوص این گوشی باید ببینیم چه تفاوتی از نظر عملکردی با A54 دارد.

هنوز در خصوص تاریخ دقیق معرفی این گوشی نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی بر اساس گزارش های منتشر شده، ظاهرا در سه ماهه سوم 2023 شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2123

به "رندرهای گلکسی S23 FE از طراحی مشابه با گلکسی A54 خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی S23 FE از طراحی مشابه با گلکسی A54 خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید