رحمانی: شرایط الشمال چیزی نبود که قبلا به من گفته بودند، اسکوچیچ صلاح بداند مقابل پرسپولیس بازی می کنم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هافبک تیم فوتبل صنعت نفت آبادان گفت که حضورش در تیم فوتبال الشمال قطر بازخورد خوبی نداشت و شرایط به گونه ای نبود که پیش تر به او گفته بودند.

رحمانی: شرایط الشمال چیزی نبود که قبلا به من گفته بودند، اسکوچیچ صلاح بداند مقابل پرسپولیس بازی می کنم

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به جدایی زودهنگامش از الشمال قطر گفت: واقعیت این است که حضور من در الشمال بازخورد خوبی در ایران نداشت و خودم هم پیش بینی می کردم که چنین شرایطی به وجود بیاید. از لیگ برتر ایران به لیگ دسته دوم قطر رفتم، این در حالی است که در لیگ ستارگان قطر فقط دو تیم در حد تیم های ایرانی هستند و بقیه تیم ها در سطح بالایی قرار ندارند. در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم تا دوباره به فوتبال ایران برگردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا الشمال را فقط به دلیل مسائل مالی انتخاب کرده بود؟ بیان نمود: نمی توان گفت که مسائل مالی تعیین کننده نبود ولی باور کنید که دیدگاه اصلی من پول نبود. وقتی به الشمال رفتم به من گفتند که تیم برای صعود به لیگ ستارگان بسته شده است. اوایل همه چیز خوب پیش می رفت ولی در ادامه شرایط سخت شد و شرایط الشمال چیزی نبود که قبلا به من گفته بودند. من در هتل زندگی می کردم و دوری از خانواده هم سخت بود. بچه هایم باید به مدرسه بروند و فرزند دیگرم هم در راه است. از طرفی زمین تمرین هم بیشتر از یک ساعت با محل اقامتم فاصله داشت و در نهایت این مسائل باعث شد به فوتبال ایران برگردم.

رحمانی با بیان این مطلب که قبل از شروع لیگ برتر ایران از صنعت نفت پیشنهاد داشت، گفت: خیلی خوشحالم که این تیم را انتخاب کردم. صنعت نفت در فوتبال ایران یک تیم ریشه دار و پرطرفدار است. خوشبختانه تیم خوبی بسته شده و باید از آقایان رضاییان، عیسی زاده و اسکوچیچ تشکر کنم که به انجام این انتقال کمک کردند. از دیگر مسئولان باشگاه هم تشکر می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی در صنعت نفت داشته باشم. بازیکنان استقبال خوبی از من داشتند و انگار چند سال است که اینجا حضور دارم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت بیان نمود: من در قطر تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتم و با آمادگی کامل به ایران آمدم اگرچه در این چند روز درگیری کارهایم بودم و سه ، چهار روز خوب تمرین نکردم. در مجموع شرایط خوبی دارم و اگر اسکوچیچ صلاح بداند می توانم در بازی روز دوشنبه با پرسپولیس به میدان بروم.

رحمانی در خصوص انتخاب پیراهن شماره 9 گفت: شماره 11 را دوست دارم ولی این شماره آزاد نبود و در نهایت شماره 9 را انتخاب کردم که در اختیار بازیکنی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 283

به "رحمانی: شرایط الشمال چیزی نبود که قبلا به من گفته بودند، اسکوچیچ صلاح بداند مقابل پرسپولیس بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: شرایط الشمال چیزی نبود که قبلا به من گفته بودند، اسکوچیچ صلاح بداند مقابل پرسپولیس بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید