دستور فوری استانداربه مسئولین نسبت به جمع آوری زباله ازمعابر و ورودی درشهرهای مازندران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در پی انتشار اخبار مردمی مبنی بر وجود زباله در محور بابل به آمل و محور جواهرده رامسر؛ دستور فوری به مسئولین ذیربط در این خصوص صادر کرد .

دستور فوری استانداربه مسئولین نسبت به جمع آوری زباله ازمعابر و ورودی درشهرهای مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمارندران درساری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پی انتشار اخبار مردمی مبنی بر وجود زباله در محور بابل به آمل و محور جواهر ده رامسر دستور فوری به مسئولین در این خصوص صادر کرد.

لازم به ذکر است در راستای برنامه ها و دستورات استاندار مازندران نسبت به جمع آوری زباله از معابر و ورودی شهرهای استان، ظهر امروز بنا به گزارش واصله از سوی مردم آمل و رامسر، معاون عمرانی استانداری مازندران دستور فوری بر پیگیری موضوع دادند.

به همین علت مهدی رازجویان خطاب به فرماندار آمل و رامسر دستور فوری نسبت به جمع آوری زباله در حاشیه محور بابل به آمل و جواهرده رامسر را صادر و تاکید کرد ظرف 48 ساعت آینده تصاویر کامل پاکسازی به استانداری ارسال شود.

وی گفت: عزم استانداری در این خصوص جدی بوده و تا رفع کامل معضل زباله و استمرار این حرکت شخصا پیگیر موضوع خواهد بود.

یادآور می شود؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از مدیران کل امور شهری و امور روستایی استانداری خواسته است گزارش کاملی از فرایند پاکسازی معابر استان از زباله آماده نموده و مسئولین کم کار در این خصوص را به وی معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1788

به "دستور فوری استانداربه مسئولین نسبت به جمع آوری زباله ازمعابر و ورودی درشهرهای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فوری استانداربه مسئولین نسبت به جمع آوری زباله ازمعابر و ورودی درشهرهای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید