در ورامین با سناریو قبلی موسوی را محروم کردند، اجازه فیلم برداری از فحاشی را ندادند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یکی از مسئولان تیم والیبال پیغام مشهد گفت: در حال فیلم دریافت از فحاشی ها در سالن گلعباسی ورامین بودم که ناگهان برادر شیرکوند و چند نفر دیگر به سمتم حمله ور شدند، اگر پادرمیانی تدارکات تیم ورامین نبود، نمی دانم چه بلایی سرم می آمد.

در ورامین با سناریو قبلی موسوی را محروم کردند، اجازه فیلم برداری از فحاشی را ندادند

نادر نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد صحبت های مطرح شده توسط سرمربی شهرداری ورامین پس از صعود به فینال لیگ برتر 97 که با پیروزی مقابل پیغام در سالن مهران مشهد مسجل شد، اظهار کرد: محمدی راد مدعی شده که اگر یک فیلم از فحاشی در ورامین نشانش بدهیم، مقابل دوربین عذرخواهی خواهد نمود. کسی احتیاج به عذرخواهی محمدی راد ندارد اما فکر می کنم این جملات و مظلوم نمایی ها هم جزئی از سناریوی ورامین است. محمدی راد پاسخ دهد که با آن تهدیدها چه کسی جرأت می نماید که موبایلش را بیرون بیاورد و فیلم بگیرد؟ همه و همه را تهدید می نمایند و بعد می گویند فیلم نشان دهید، عذرخواهی می کنیم.

وی اضافه کرد: هم در بازی مرحله گروهی میان پیغام خراسان و شهرداری ورامین و هم در بازی مرحله نیمه نهایی، بلاهایی سرمان آوردند که باورکردنی نبود. به اقصی نقاط ایران رفتیم و هیچ یک از این اتفاقات را در بدترین حالت هم تجربه نکردیم. انواع و اقسام حرکات، از فحاشی تا سناریونویسی برای محروم کردن بازیکن ارزنده پیغام. به یکی از افراد تدارکات پیغام حتی در ورامین تعرض شد و در کمال وقاحت آقایان از این صحنه فیلم دریافتد.

مدیررسانه تیم پیغام مشهد گفت: در سالن گلعباسی ورامین، در حال فیلم دریافت از فحاشی ها بودم که از روی سکوها، یکی از لیدرهای شهرداری ورامین داد زد، چرا فیلم می گیرید؟ بعد از آن ناگهان برادر احسن شیرکوند به سمتم حمله ور شد. او که بعد فهمیدم جزو اعضای هیأت والیبال ورامین هم هست، چند نفر دیگر هم در کنار خود داشت و می خواستند مرا بزنند که خوشبختانه با وساطت یکی از اعضای تدارکات تیم شهرداری ورامین این قضیه ختم به خیر شد. محمدی راد خیالش از این چیزها راحت است که وعده عذرخواهی بعد از پخش کلیپ فحاشی ها در گلعباسی می دهد.

نوروزی تاکید نمود: اتفاقاتی که در ورامین رقم می خورد وحشتناک است. در بازی برگشت سالن پر از نیروهای انتظامی بود و هیچکس نتوانست لحظه ای به کف سالن بیاید و جنجال به پا کند. در ورامین چطور بعد از بازی دست آقایان باز بود که اینگونه سناریو نوشتند و دور موسوی را پر کردند تا در نهایت با ضربات مختلف، از مشت تا بطری، بهانه ای برای محرومیتش جور نمایند؟ چرا یک پلیس ورود نکرد؟ کلاً 5 پلیس کف سالن رقابت با شهرداری ورامین حضور داشتند که همان ها هم موقع بحث ها کاملاً بی تفاوت رد شدند. کاش امنیت همانطور که در بازی برگشت برقرار بود، در بازی رفت هم می بود.

وی تاکید نمود: تمام تیم های لیگ رجحان از میزبانی ورامین شکایت دارند. در رختکن در ورامین محبوس بودیم، چون بعضی را گماشته بودند که برای زد و خورد جلوی رختکن ما باشند. جالب تر اینکه فردی در ورامین مأمور است که از ابتدای بازی تا انتهای آن، با میکروفون کنار زمین، چشم در چشم بازیکنان و کادرفنی حریف بدوزد و توهین کند. کجای جهان چنین حرکتی شدنی ست؟ ناظران فدراسیون که مدعی بیرون کشیدن مو از ماست هستند، چطور اجازه می دهند چنین فردی آنجا باشد؟ کلاً اتفاقات بعد از بازی با شهرداری در سالن گلعباسی، فکر می کنم یک سناریوی زشت بود تا موسوی را بی دلیل محروم نمایند که پیروز هم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 75

به "در ورامین با سناریو قبلی موسوی را محروم کردند، اجازه فیلم برداری از فحاشی را ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ورامین با سناریو قبلی موسوی را محروم کردند، اجازه فیلم برداری از فحاشی را ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید