درخواست سیاستمداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال برای رسیدگی به گردشگری زایمان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، با استناد به داده های جدید، از هر چهار زایمانی که در بیمارستان ریچموند صورت می گیرد، یک زایمان مربوط به مادری از کشوری دیگر است.

درخواست سیاستمداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال برای رسیدگی به گردشگری زایمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

پدیده گردشگری زایمان تبدیل به موضوعی بحث برانگیز شده است.

مادرهای باردار که فاصله کمی با زایمان دارند از کشورهای دیگر به کانادا می آیند تا فرزندشان را اینجا به جهان بیاورند، برای نوزادشان پاسپورت کانادایی بگیرند و فرایند های استاندارد مهاجرت را رد نمایند.

اندرو گریفیث مدیر سابق سازمان مهاجرت، پناهجویان و شهروندی کانادا که در حال حاضر در انستیتو انوایرانیکس مشغول به کار است، می گوید: این پدیده به عنوان سوءاستفاده از حق شهروندی بر پایه محل تولد دیده می گردد.

او افزود: شهروندی بر پایه محل تولد واقعا برای افرادی طراحی شده بود که به کانادا نقل مکان می کردند. افرادی که به کانادا مهاجرت می کردند، فرزندشان را به جهان می آوردند و فرزند به صورت اتوماتیک شهروندی کانادایی دریافت می کرد. هرگز طراحی نشده بود تا افرادی در هتل زایمان یا در مسافرخانه اقامت نمایند، زایمان نمایند و به کشور خودشان برگردند.

طی دو سال اخیر، گریفیث آمارهای انستیتو سلامت کانادا را جمع آوری نموده است. این سازمان داده هایی از بیمارستان های سراسر کشور به غیر از کبک جمع می نماید.

جدولی که گریفیث ارایه نموده نشان می دهد که روندی 10 ساله از زایمان توسط افراد غیرساکن شکل گرفته و منحنی آن افزایشی بوده است.

او به این نکته اشاره می نماید که واژه غیرساکن در این داده ها همچنین می تواند به دانش آموزان بین المللی و کارکنان خارجی اشاره داشته باشد. او تخمین می زند که گردشگران زایمان تقریبا نیمی از زایمان های غیرساکنان را به خود اختصاص می دهند.

ارقام جدید سال اقتصادی 2019-2020 را نشان می دهند و شامل بیشتر ماه های پاندمی کووید-19 نمی شوند. این آمار نشان می دهد که زایمان های غیرساکنان 24 درصد کل زایمان ها در بیمارستان ریچموند را تشکیل می داد که نسبت به سال قبل کمی افزایش داشت.

اما ارقام بیمارستان سن پال و ماونت سن جوزف در ونکوور بیش از یک سوم افزایش داشت و در این بیمارستان ها زایمان های غیرساکن ها 14 درصد از کل زایمان ها را تشکیل می داد.

گریفیث گفت: نکته جالب برای من این است که هیچ انتقاد مشابهی در جوامع دیگر ندیده ام، حتی در مراکزی که به نظر می رسد تعداد زایمان غیرساکنان بسیار بالا باشد و کاملا مطمئن نیستم که دلیل این امر چیست.

سیاستمداران در سطوح مختلف در ریچموند از اتاوا خواسته اند کار بیشتری برای متوقف کردن این رویه انجام دهد.

ملکوم برودی شهردار ریچموند گفت: ما فقط حس می کنیم این کار عادلانه نیست و واقعا مفهوم شهروندی که همه ما از آن لذت می بریم را تنزل می دهد.

جس جوهال نماینده لیبرال بریتیش کلمبیا برای ریچموند-کویینزبورو گفت استان می تواند با افزایش کارمزد برای مادران بین المللی وارد کار گردد تا این رویه را سخت تر کند، اما مسئولیت نهایی با دولت فدرال است.
او گفت از هر چهار بچه ای که در بیمارستان ریچموند بجهان می آید، یک نفر والدین خارجی دارد. این دیگر بیمارستان نیست . دفتر صدور پاسپورت است!! اگر برای بچه دار شدن با ویزای توریستی اینجا می آیید، خب حدس بزنید چی؟ درخواست شهروندی تان بی اثر است. تغییری ساده مانند آن می تواند احتمالا گردشگری زایمان در کانادا را از بین ببرد.

دو عضو محافظه کار مجلس این منطقه یعنی کنی چیو و آلیس وونگ هم مخالفت خود را با این رویه اعلام نموده اند. دفتر چیو از مردم خواسته به وزیر مهاجرت نامه بزنند و درخواست یاری نمایند.

نظرسنجی ای که اخیرا برگزار گردید به این نتیجه رسید که بیشتر افراد دوست دارند دولت فدرال کمیته ای برای رسیدگی به گردشگری زایمان تشکیل دهد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1031

به "درخواست سیاستمداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال برای رسیدگی به گردشگری زایمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخواست سیاستمداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال برای رسیدگی به گردشگری زایمان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سیاستمداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال برای رسیدگی به گردشگری زایمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید