خواجه وند: بسیار امیدواریم با کالدرون توافق کنیم، رسیدگی به پرونده ها در دادگاه CAS فرایند مشخصی دارد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این باشگاه به دنبال توافق با گابریل کالدرون است.

خواجه وند: بسیار امیدواریم با کالدرون توافق کنیم، رسیدگی به پرونده ها در دادگاه CAS فرایند مشخصی دارد

مهدی خواجه وند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بحث پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس و اینکه در برنامه اعلام شده از سوی دادگاه CAS زمانی برای رسیدگی به این پرونده در نظر گرفته نشده است، گفت: دادگاه CAS یک فرایند مشخصی دارد. وقتی اعتراض انجام می گردد، باید پرونده از لحاظ شکلی تکمیل و مدارک ارسال گردد.

وی اضافه نمود: از طرف ما مدارک به طور کامل ارسال شده است، اما باید متعاقباً برای پرونده مشخص داور گردد و از سوی مقابل هم ما داور خودمان را برای پرونده معرفی کنیم. بعد از آن باید مشخص گردد که این پرونده با یک داور رسیدگی خواهد شد یا سه داور. به طور کلی هر پرونده فرایند ای دارد که باید طی گردد. مثلاً در پرونده بودمیر این فرایند طی شده است. ضمن اینکه برای تمام پرونده ها زمان رسیدگی مشخص نمی گردد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده گابریل کالدرون و اینکه آیا درخواست گراند رأی (مشروح رأی) از سوی باشگاه به فیفا ارسال شده است یا خیر، اعلام کرد: فعلاً این اتفاق نیفتاده است. ما از تاریخ ابلاغ رأی به باشگاه 10 روز زمان داریم که درخواست دریافت مشروح رأی را کنیم و قطعاً این اتفاق هم خواهد افتاد.

احتمالاً این پرونده نیز مانند پرونده های دیگر به دادگاه CAS برده خواهد شد. خواجه وند در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما خیلی امیدواریم با پیگیری های مدیرعامل باشگاه بتوانیم قبل از اینکه پرونده به دادگاه CAS یا مراجع دیگر برود، با کالدرون توافق کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 964

به "خواجه وند: بسیار امیدواریم با کالدرون توافق کنیم، رسیدگی به پرونده ها در دادگاه CAS فرایند مشخصی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه وند: بسیار امیدواریم با کالدرون توافق کنیم، رسیدگی به پرونده ها در دادگاه CAS فرایند مشخصی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید